Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@11:15:12 GMT

۱۰ واحد صنعتی در استان البرز نیرو جذب کردند

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۶۶۵۵

۱۰ واحد صنعتی در استان البرز نیرو جذب کردند

به گزارش خبرنگار مهر، تقی غیاثی تبار بعدازظهر پنج شنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان درباره اهمیت اجرای پروژه اشتغال مهارت محور، گفت: سه موضوع استخدام محور، اشتغال محور و کارآفرین محور مدنظر قرار دارد.

وی افزود: در بخش اشتغال محور تاکنون ۳۷۰ واحد صنعتی نیاز سنجی شدند، ۸۳ واحد اعلام نیاز کرده و ۱۰ واحد صنعتی نیز در حال جذب نیرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو واحد صنعتی استان نیز نیروهای مورد نیاز جذب شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰۳ کارجو در بخش استخدام محور به واحدهای صنفی و صنعتی استان البرز معرفی شده اند، گفت: شش نفر در واحدهای مربوطه جذب قطعی شده اند.

به گفته غیاثی تبار در بحث خود اشتغالی ۳۲ شغل قطعی شده است و تاکنون ۷۲ کارجو در این مورد ثبت نام کرده اند.

وی تاکید کرد: در پروژه اشتغال مهارت محور و در بحث خود اشتغالی همکاری اتاق اصناف استان در بحث صدور جواز کار برای کارجویان اهمیت دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز بیان کرد: در بخش کارآفرینان محور نیز سامانه اشتغال محور بارگذاری شده و واحدهای صنعتی نیاز به پیشبرد طرح‌های کارآفرینی، می‌توانند درخواست‌های خود را در آنجا اعلام کنند.

کد خبر 4970004

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج فنی و حرفه ای مهارت آموزی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان ستاد مقابله با کرونا شهرکرد ایلام بیرجند استانداری سمنان سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی کرمانشاه استان البرز واحد صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت تولید ۶۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری مزین به " مهار تورم و رشد تولید" شد، تعداد ۶۱ واحد تولیدی در گستره شهرک ها و نواحی صنعتی استان افزایش ظرفیت یافتند.

علیرضا راشکی در بازدید امروز از شهرک‌های صنعتی زاهدان افزود: این واحدهای  تولیدی، واحدهایی هستند که طی سال های گذشته به دلایل مختلف با ظرفیت تولید زیر ۵۰ درصد مشغول به فعالیت بوده و با اقدامات شرکت شهرک های صنعتی استان به ظرفیت تولید مطلوب بازگشتند.

وی بیان کرد: این ۶۱ واحد تولیدی با راهکارهای مختلفی از جمله پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی، بازاریابی، تامین مواد اولیه، افزایش سهمیه سوخت به افزایش ظرفیت تولید دست یافتند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: از این ۶۱ واحد تولیدی ، ۴۹ واحد در داخل شهرک ها و نواحی صنعتی استان و ۱۲ واحد خارج از شهرک ها و نواحی صنعتی می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: با افزایش ظرفیت تولید این ۶۱ واحد تولیدی زمینه تثبیت اشتغال ۱۱۵۳ نفر فراهم شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت تولید ۶۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان
  • راه اندازی مجدد ۴۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان
  • تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری، با حمایت از سرمایه‌گذاران امکان پذیر است
  • نظارت مستمر بر سرویس‌های بهداشتی استان در محور‌های مواصلاتی گردشگری
  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
  • افزایش میزان اشتغال در بخش صنعت گناباد
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری
  • عقب‌ماندگی جذب ۵۰ درصدی اشتغال نیرو‌های بومی استان بوشهر جبران شود