Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:59:45 GMT

کشف پمپ نیروگاهی قاچاق در ساوجبلاغ

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۶۶۷۳

کشف پمپ نیروگاهی قاچاق در ساوجبلاغ

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ در حال گشت زنی در لاین شمالی آزادراه کرج- قزوین به یک دستگاه کامیون هوو در مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر می‌کنند.

او افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد تریلر دارای ۲ دستگاه پمپ نیروگاهی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال است که بلافاصله کامیون توقیف و به همراه راننده اش به پلیس آگاهی این شهرستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که پس از تکمیل پرونده متهم به همراه کالای قاچاق تحویل مراجع ذی ربط شد، گفت: طرح‌های پاکسازی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال رونق تولید همچون گذشته با جدیت ادامه خواهد داشت و پلیس با اقتدار در جهت شکوفایی و رونق اقتصاد کشور با معضل قاچاق مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا مبارزه با قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل

سردار جواد تقوی با اشاره به تلاش مسؤولانه و جهادی پليس استان اردبيل در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچيان و نا امن کنندگان اقتصاد کشور، گفت: در اين راستا مرحله جديدی از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولويت نظارت و واپايش انبارها و محل های دپو کالا با حداکثر توان و بهره مندی از امکانات و تجهيزات اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستاوردها و نتايج اجراي اين طرح افزود: کشف ۲ هزار و ۵۵۵ قلم انواع دارو، کشف ۴ هزار متر پارچه، کشف ۲۵ تن گندم، کشف ۷ تن و ۵۶۰ کيلو آرد، کشف يک دستگاه موتورسيکلت، کشف ۶ تن چوب، کشف ۴ تن و ۷۵۰ کيلو کود شيميايی، کشف ۸۰ هزار بسته قهوه، کشف ۱۲۰ قوطی نوشابه، کشف ۲۸۰ ليتر سوخت ، و ۱۲ هزار و ۸۷۰ قلم انواع ديگر کالا که همگی قاچاق بودند کشف و ۱۳ نفر در اين رابطه دستگير شدند.

او از توقيف ۱۰ دستگاه خودرو در اين طرح خبر داد و گفت: در اين طرح ۲ انبار پلمب و ۱۶ فقره پرونده کشف شد.

سردار تقوی با اشاره به تشکيل ۲ فقره پرونده تصريح کرد: ارزش کشفيات به دست آمده در اين طرح ۵۶ ميليارد و ۶۰۵ ميليون ريال است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • استرداد ۵۰ هکتار اراضی ملی البرز
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • استرداد ۵۰هکتار اراضی ملی البرز به ارزش ۲هزار میلیارد تومان
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به ارزش ۲هزار میلیارد تومان به بیت المال
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی