Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوگل عرب ملی‌پوش سابق تیم فوتسال بانوان کشورمان روز پنجشنبه نوزدهم تیر با حضور در برنامه تلویزیونی «ما ایرانی‌ها» شبکه پنج سیما، با عوامل این مجموعه گفتگو می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، پنجمین قسمت برنامه «ما ایرانی‌ها» پنج شنبه ۱۹ تیر ساعت ۲۲ میزبان سوگل عرب ملی پوش سابق فوتسال زنان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوگل عرب که در حال حاضر به آموزش فوتسال به دختران کار به صورت داوطلبانه می پردازد ، از فعالیت نیکوکارانه و  اهداف خود در آینده برای مخاطبان صحبت خواهد کرد.

این بازیکن که سابقه حضور در تیم ملی فوتسال و کسب مقام قهرمانی کشوری را در کارنامه دارد در سال ۹۸ به‌عنوان نماد بازی جوان‌مردانه انتخاب شد.

«ما ایرانی ها» برنامه ترکیبی– تولیدی و گفتگو محور، با رویکرد تزریق نشاط و حال خوب به مخاطبان، معرفی خیرین گمنام و الگوسازی فعالیت نیکوکاری در جامعه، تهیه و تولید شده است.

برنامه «ما ایرانی ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۲ و تکرار آن جمعه  ساعت ۱۹  پخش می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتسال بانوان ما ایرانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی ستاره فوتسال ایران از باشگاه اسپانیایی رسمی شد

باشگاه پالما اسپانیا از جدایی بازیکن ایرانی خود خبر داد.

به گزارش مشرق، سالار آقاپور ملی‌پوش جوان تیم ملی فوتسال ایران پس از حضوری کوتاه در لیگ فوتسال اسپانیا، از تیم پالما جدا شد.

باشگاه پالما در این خصوص نوشت: آقاپور شرایطش را برای ما شرح داد و در نهایت تصمیم به جدایی او از این باشگاه گرفته شد.

گفته می‌شود مشکلات خانوادگی دلیل جدایی این بازیکن ۲۴ ساله از پالما است.

آقاپور که در تابستان به پالما پیوسته بود، به زودی به یکی از تیم‌های بزرگ ایرانی خواهد پیوست.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • برنامه‌های صدا و سیمای زنجان در شب قدر اعلام شد
  • رشت نماد گلوگاه های ترافیک/ شریان های رشت تحمل این حجم مهمان نوروزی را ندارد
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • خبر‌های رسانه، پنج شنبه ۹ فرودین
  • دو رویداد مهم برای فوتسال زنان ایران/ رویایی که به حقیقت پیوست
  • شریان های رشت، مسدود است/رشت تحمل این حجم مهمان نوروزی را ندارد
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • «فرهنگ» سوژه هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» شد
  • جدایی ستاره فوتسال ایران از باشگاه اسپانیایی رسمی شد
  • اخبار کوتاه رسانه در هفتم فروردین