Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:48:32 GMT

چین: استرالیا تاوان اقداماتش را می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۶۹۰۰

چین: استرالیا تاوان اقداماتش را می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «ژائو لی جیان» سخنگوی وزارت خارجه چین به اقدام امروز استرالیا مبنی بر لغو پیمان استرداد مظنونین با هنگ کنگ؛ واکنش نشان داد و گفت: برای خود، حق پاسخگویی به سیاست‌های جدید کانبرا را محفوظ می‌دانیم.

این در حالی است که تصمیم کانبرا مبنی بر اعطای روادید ۵ ساله به هنگ کنگی‌هایی که برای کار یا تحصیل به استرالیا رفته‌اند نیز دولت پکن را برآشفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ژائو، استرالیا باید با همه عواقب اقدامات خود مواجه شود.

به گزارش مهر، استرالیا با این ادعا که قانون چینی امنیت هنگ کنگ، به سلب آزادی از مردم این منطقه منجر خواهد شد؛ پیمان استرداد مظنونین با هنگ کنگ را لغو کرد. این در حالی است که آمریکا و کانادا نیز پیشتر به همین بهانه، توافق‌های مشابه را لغو کرده بودند.

دولت پکن در راستای حراست از اصل چین واحد که این روزها از سوی آمریکا و شرکایش زیر سوال رفته، اقدام به اعمال قانون امنیتی هنگ کنگ کرد تا مانع از شدت گرفتن جریان‌های جدایی‌طلبانه منطقه شود. جالب آنکه آمریکا و متحدانی چون استرالیا در حالی از لغو قانون استرداد سخن می‌گویند که اعتراضات در هنگ کنگ از حدود یک سال پیش و در واکنش به درخواست چین مبنی بر استرداد مظنونین به دولت مرکزی پکن، شدت گرفت.

کد خبر 4970015 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: استرالیا هنگ کنگ چین ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا لبنان عربستان سعودی ایران دونالد ترامپ روسیه فلسطین افغانستان ترکیه سوریه الحاق کرانه باختری هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۰۰ میلیارد ریال مالیات به مودیان تولیدکننده در زنجان برگشت داده شد

فیروز شکوری مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: یکی از گلایه‌های فعالان اقتصادی، دیرکرد در استرداد مالیات بر ارزش‌ افزوده بود که با رویکرد جدید نظام مالیاتی و پس از اصلاحاتی که در قانون مالیات بر ارزش‌ افزوده صورت گرفت، استرداد مالیات بر ارزش‌ افزوده به‌شدت سرعت گرفت.

وی با بیان اینکه تسریع در امور مربوط به استرداد مالیات یکی از شاخص‌های نشان‌ دهنده تکریم ارباب‌ رجوع است، ‌افزود: موضوع برخی از این استردادها چندین سال طول کشیده بود ولی در زمان حاضر این موضوع به روز شده است و تاخیر در این خصوص وجود ندارد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان با بیان اینکه رویکرد سازمان امور مالیاتی حمایت از تولید است، خاطرنشان کرد: همه تلاش ما تسهیلگری در خصوص مالیات برای بخش تولید است چرا که اگر چنین حمایت هایی انجام نشود اشتغال و تولید در کشور تحت تاثیر قرار می گیرد.

شکوری با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد از درآمدهای استان زنجان از طریق مالیات تامین می شود، ‌گفت سهم درآمدهای مالیاتی در تامین منابع بودجه ۷۴۸ همت(هزار میلیارد تومان) و سهم استان در سال گذشته در تامین درآمدهای مالیاتی ۹۲ هزار میلیارد ریال بود.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری استان واریز شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام مالیاتی که از سوی صنوف، واحدهای تولیدی و خدماتی و همه مودیان پرداخت می شود به جامعه باز می گردد و صرف عمران و آبادانی شهرها و روستاها می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • استرداد ۵۰۰ میلیون ریال وجه مسروقه به مالباخته در نیکشهر
  • عربستان از سد استرالیا گذشت
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی عربستان مقابل استرالیا
  • بازگشت عربستان به مسابقات با کسب پیروزی مقابل استرالیا
  • برگشت ۶ هزار و ۷۰۰ ریال مالیات به مودیان تولیدکننده زنجانی
  • ۶۷۰۰ میلیارد ریال مالیات به مودیان تولیدکننده در زنجان برگشت داده شد
  • بخشنامه «هما» درباره شرایط رسیدگی به امور مسافران
  • باخت زندگی تاوان یک اعتماد
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • تاوان سنگین حرکت جنجالی آرائوخو