Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:34:55 GMT

توزیع ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار بین ادارات لرستان

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۶۹۱۴

توزیع ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار بین ادارات لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید موسی خادمی در حاشیه برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه تصویب طرح چند شهر چغابل، سپید دشت و اشترینان از مصوبات جلسه امروز بود که تسهیل گری های خوبی در طرح توسعه این شهرها فراهم شده است، اظهار داشت: از دیگر مصوبات این جلسه موضوع حدود هزار میلیارد تومان اعتبار بود که بین دستگاه‌های استان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حدود ۶۳۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی استان، نفت، گاز، توازن منطقه‌ای و ۲۷ صدم ارزش افزوده برای ورزش و جوانان بین شهرستان‌ها و فصول مختلف دستگاه‌های اجرایی استان تقسیم شد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار جاری از کل اعتبار تخصیص یافته به استان نیز در جلسه امروز بین دستگاه‌های اجرایی استان جهت پرداخت حقوق کارکنان توزیع شد.

خادمی با تأکید بر تشکیل شورای برنامه ریزی شهرستان‌ها، افزود: هر چه سریع‌تر موضوع تصویب پروژه‌ها و مبادله موافقتنامه‌های آنها در دستور کار قرار گیرد تا مراحل اجرایی پروژه‌ها آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه اعتبارات عمرانی و جاری استان نسبت به سال گذشته رشد داشته‌ایم، بیان داشت: در حوزه جاری علی رغم رشد اعتبارات، با توجه به افزایش حقوق کارکنان در اواخر سال قبل، منابع موجود با کمبود مواجه است.

استاندار لرستان افزود: اعتبارات عمرانی تا سال گذشته به صورت نقدی به استان‌ها تزریق می‌شد که امسال با توجه به مشکلات در فروش نفت، از طریق اوراق ابلاغ شده است.

کد خبر 4969988

منبع: مهر

کلیدواژه: سید موسی خادمی استانداری لرستان اعتبارات ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان ستاد مقابله با کرونا شهرکرد ایلام بیرجند استانداری سمنان سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی کرمانشاه میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده گفت: پروژه‌های مصوب جهاد کشاورزی در سال 1402با اعتبار 19 میلیارد و 150 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای اجرا می شودمدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: تملک دارایی سرمایه‌ای در واقع ساخت فضاهای جدیدی است که در آینده تبدیل به سرمایه‌های ملی می‌شوند و منابع تازه‌ای برای دولت‌ها فراهم می‌آورند.

هادی‌زاده افزود: پروژه‌های پیشنهادی جهاد کشاورزی در کمیته برنامه ریزی این شهرستان، شامل احداث سردهنه زراعی، ایستگاه پمپاژ، شن ریزی جاده دسترسی بین مزارع، لایروبی آببندان و کانالهای لاینینگ انتقال آب است.

وی گفت: تاکنون 108 میلیارد و 275 میلیون ریال از این اعتبارات تخصیص یافت و تعدادی از پروژه‌ها به ‌بهره برداری رسید و تعدادی نیز در مرحله انعقاد قراداد و انتخاب پیمانکار برای اجرا است.

دیگر خبرها

  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • جذب ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و نفت در شهرستان کبودراهنگ
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری