Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر بهداشت خواسته ایم در تامین حداقل‌هایی که دیگر کارمندان از آن برخوردار هستند، کارکنان حوزه بهداشت و درمان نیز بهره‌مند شوند. تاریخ انتشار: 17:07 - 19 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۶۰۹۸

خبرگزاری میزان-ایرنا نوشت: سیدمحمد پاک مهر نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی مبنی بر حقوق مدافعان سلامت فوق‌العاده ویژه محقق خواهد شد گفت: مدافعان سلامت با ایثار و از خود گذشتگی باید بیش از این مورد توجه قرار گیرند، از این رو از وزیر بهداشت خواسته ایم در تامین حداقل‌هایی که دیگر کارمندان از آن برخوردار هستند، کارکنان حوزه بهداشت و درمان نیز بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پرداخت فوق العاده ویژه حقوق کارکنان بهداشت و درمان در دستور کار وزیر قرار گرفته و ۱۰۰ درصد به انجام خواهد رسید، زیرا این حق مدافعان سلامت است به خصوص اینکه در این ایام کرونایی به خوبی عمل کرده اند و باید به آن‌ها توجه ویژه شود.

پاک مهر در پاسخ به خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه آیا در ۶ ماهه نخست سال پرداخت فوق العاده ویژه اجرا می‌شود، گفت: از هیچ تلاشی در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:  کمیسیون بهداشت موضوع کاهش حقوق کارمندان انتقال خون را بررسی می‌کند

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کارکنان بهداشت وزیر بهداشت مدافعان سلامت فوق العاده ویژه بهداشت و درمان مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامت مسافران نوروزی مهمترین هدف شبکه بهداشت خواهد بود

ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: مهمترین هدف طرح سلامت نوروزی رعایت بهداشت و سلامت شهروندان و مسافران نوروزی در مراکز و صنوف مختلف خواهد بود.

حسن ذبیحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح کشیک سلامت نوروزی شبکه بهداشت و درمان از ۱۵ اسفندماه شروع شده است و تا ۲۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت. این طرح ویژه ماه رمضان و ایام نوروزی خواهد بود و هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح کشیک نوروزی شبکه بهداشت شامل تمام مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و خوراکی، ساندویچی‌ها، رستوران‌های شهری و برون شهری، مراکز اقامتی، شیرینی فروشی‌ها، مراکز اقامتی می شود، افزود: از ابتدای طرح کشیک نوروزی بهداشت و درمان تاکنون ۲۶۰ بازدید از مراکز تهیه و توزیع انجام شده است که ۴۵ مورد اخطاریه صادر، ۵ مرکز به مراجع قضایی معرفی و ۲ واحد پلمب شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان، مهمترین هدف شبکه بهداشت و درمان در طرح سلامت نوروزی را رعایت بهداشت و سلامت شهروندان و مسافران نوروزی در مراکز و صنوف مختلف عنوان کرد و گفت: با بررسی ۸ مورد شکایت مردمی از ابتدای طرح تاکنون ۱۷۵ کیلوگرم مواد تاریخ گذشته و فاسد از مراکز جمع آوری شده است.

ذبیحی تصریح کرد: در بازدید از صنوف مختلف داشتن کارت‌های بهداشت از موارد مورد تاکید کارشناسان ما خواهد بود و توصیه‌هایی که انجام می‌شود بستگی به نوع فعالیت آنها دارد. تاکید داریم متولیان صنوف ابتدای سلامت و بهداشت فردی و مکانی خود را رعایت کنند و سپس خدماتی که می‌دهند در چارچوبی باشد که مواد غذایی و خدمات سالمی را به مردم ارائه کنند.

وی نظارت و بازرسی دقیق از نانوایی‌های شهرستان را از برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان عنوان کرد و افزود: یکی از موارد تخلفی که در نانوایی‌ها مشاهده می‌شود ورود افراد متفرقه به نانوایی است که اگر گزارشی در این خصوص داشته باشیم با متخلفان قطعا برخورد قضایی می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان، راه ارتباطی مردم با کارشناسان بهداشت و درمان را سامانه ۱۹۰ عنوان کرد و گفت: همشهریان در هر زمان از شبانه روز که با این سامانه تماس بگیرند سریعا به کارشناسان ما منتقل می‌شود تا نسبت به بررسی موارد مطرح شده اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حداکثر حقوق ماهیانه کارمندان دولتی ۷۰ میلیون شد
  • حداکثر دریافتی ماهیانه کارمندان دولتی ۷۰ میلیون شد
  • سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد
  • خبر مهم برای کارمندان؛ زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • سلامت مسافران نوروزی مهمترین هدف شبکه بهداشت خواهد بود
  • جزئیات مالیات کارگران و کارمندان در سال 1403 / سقف معافیت مالیات حقوق ۱۴۰۳ چقدر است؟