Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: دومین تصفیه‌خانه بزرگ آب شرب گیلان امسال احداث می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سید محسن حسینی امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به احداث دومین تصفیه‌خانه بزرگ آب شرب گیلان در سال 99 خاطرنشان کرد: روستاهای شهرستان رشت که در جوار خط انتقال آب قرار دارند به تصفیه‌خانه آب رشت متصل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با بیان اینکه آب و فاضلاب شهری و روستایی استان دو سال گذشته تجمیع شد خاطرنشان کرد: وزارت نیرو با هدف خدمت‌رسانی بیشتر به همه مشترکان آب و فاضلاب روستایی و شهری را تجمیع کرد.

وی با بیان اینکه 76 درصد از جمعیت روستایی گیلان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارند بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده در حال حاضر 99.4 درصد از جمعیت شهری گیلان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان هستند.

خط دوم آب‌رسانی و تصفیه‌خانه فاضلاب شماره 2 شیراز افتتاح شداختصاص 100 میلیارد تومان به حوزه پسماند گیلان؛ تصفیه‌خانه سراوان رشت 2 ماه دیگر افتتاح می‌شودتصفیه‌خانه ارومیه با 90 درصد پیشرفت فیزیکی آذرماه توسط رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود

حسینی با اشاره به تجهیزات این سازمان جهت آبرسانی به مشترکان خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با دارا بودن 729 حلقه چاه آب شهری و روستایی و 575 چشمه و 13 باب تصفیه‌خانه آب شرب در سراسر استان به مشترکان خدمات ارائه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با بیان اینکه با یکپارچه‌سازی آب و فاضلاب شهری و روستایی تعداد مشترکان ما به 831 هزار مشترک رسید تصریح کرد: در حال حاضر یک میلیون و 62 هزار خانوار تحت پوشش آب و فاضلاب شهری و روستایی گیلان قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه جهت استفاده از تاسیسات مشترک برای خدمت‌رسانی به مردم شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی را یکپارچه کردیم ابراز داشت: روستاهای شهرستان رشت که در جوار خط انتقال آب قرار دارند به تصفیه‌خانه آب رشت متصل می‌شوند.

انتهای پیام/613/ ع

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... خط انتقال تصفیه‌خانه جنوب تهران دهه فجر۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد پساب تصفیه‌خانه‌های استان قزوین هیچ نوع آلودگی‌ ندارد تهران| ایستگاه پمپاژ آب تصفیه‌خانه پردیس به فاز۱۱ با حضور وزیر راه وشهرسازی افتتاح شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آب و فاضلاب شهری و روستایی شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارند تصفیه خانه آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز

داود نجفیان گفت: این طرح که با هدف تامین آب استان البرز برای افق ۳۰ ساله از ۲ سال پیش در دست اقدام قرار گرفته ، امسال ۲ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به آن تخصیص داده شده و امسال اولین سالی است که این طرح اعتبار ملی دریافت می کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز گفت : اکنون نیز ۲ پروژه مهم انتقال آب از رودخانه کرج در اجرای طرح جامع آبرسانی استان البرز در دست اقدام یا دستور کار قرار دارد.

نجفیان بیان کرد : یکی از این پروژه ها ، انتقال آب رودخانه کرج از آبگیر بلیقان به تصفیه خانه شماره ۲ کرج است که اعتبار پیش بینی شده برای آن ۱۰ هزار میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز اظهار کرد: این شبکه به طول ۹ کیلومتر سالانه ۴۰ میلیون متر مکعب از آب رودخانه کرج به تصفیه خانه شماره ۲ کرج انتقال می دهد.

وی اظهار کرد: اکنون در حال انتخاب پیمانکار این پروژه هستیم و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز و طی سه ماه آینده تکمیل و وارد مدار خواهد شد.

نجفیان گفت : طرح دیگر انتقال آب از رودخانه کرج به تصفیه خانه شماره سه کرج است که تابستان امسال با ظرفیت تامین ۱۲.۵ میلیون متر مکعب آب در سال به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز گفت : این طرح ها زیر مجموعه طرح جامع آبرسانی البرز هستند که به صورت جهادی اجرا می شوند.

نجفیان بیان کرد: بخش دیگر طرح جامع آبرسانی استان در مناطق غربی و جنوبی البرز در دست اقدام است.

وی افزود: اکنون در این محدوده شبکه انتقال آب سد طالقان به نظرآباد و اشتهارد به طول ۶۲ کیلومتر اجرا شده که با تکمیل تصفیه خانه آب شهرجدید مهستان ، ساکنان غرب و جنوب البرز در آینده نزدیک به آب سد طالقان دسترسی پیدا می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • الحاق ۱۵۰ هکتار زمین به محدوده شهر هشترود
  • الحاق ۱۵۰ هکتار به محدوده شهر هشترود
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب