Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار کمک بیشتر بنیاد برکت احسان به محرومین استان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج مهدی روشنفکر در نشست با مهرداد بذرپاش رئیس هیئت مدیره بنیاد اجتماعی برکت احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، اظهار داشت: انتظار می‌رود ستاد اجرایی و بنیاد برکت احسان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهر یاسوج و حاشیه آن و نیز مناطق روستایی به کمک مسئولان اجرایی بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت ارائه خدمات به استان‌های کمتر برخوردار با هدف تحقق عدالت اجتماعی، عنوان کرد: برگزاری کارگاه‌های متعدد در مناطق محروم با هدف کاهش مشکلات بهداشتی و آسیب‌های اجتماعی ضروری است.

نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در برخی مناطق شاهد کمبودهای بهداشتی، فقر و ضعف آگاهی در حوزه بهداشت هستیم، خاطرنشان کرد: کار جهادی برای افزایش آگاهی در حوزه بهداشت و درمان در مناطق محروم و کم‌برخوردار در دستور کار باشد.

روشنفکر تاکید کرد: ضروری است ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و  بنیاد اجتماعی برکت احسان برای تجهیز خانه‌های بهداشت‌ و درمانگاه‌های مناطق محروم و نیز کمبودهای بیمارستان‌های شهر یاسوج و تقبل هزینه‌های درمانی بیماران خاص، فقیر و محروم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیماران بنیاد برکت بذرپاش آگاهی برکت احسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    مسئول عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: بیش از ۴۵۰ جهادگر در قالب ۳۲ گروه جهادی در ایام نوروز ۱۴۰۳ در مناطق محروم، دورافتاده و حاشیه‌نشین این استان فعالیت و خدمت‌رسانی کردند.

  احسان آقائی  افزود: این گروه‌های جهادی در نوروز ۱۴۰۳ در قالب اردوی جهادی عهد خدمت در دو بخش اردوهای هجرت در نقاط کمتر برخوردار استان و همچنین اردوهای حاشیه نشین شهرهای استان فعالیت می‌کردند.

وی ادامه داد: در سال گذشته با توجه به برنامه‌های متعدد دانشجویان از جمله اردوهای راهیان نور، انتخابات و برنامه‌های متعدد دیگر و همچنین ماه مبارک رمضان، طبق تقویم و با برنامه‌ریزی‌های قبلی‌ اردوهای جهادی از اواسط اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا اواسط اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

 آقائی گفت‌: گروه‌های جهادی دانشگاه‌های مرکز استان به صورت متمرکز در دو روستای تازه‌کند نصرت‌آباد و اوغول‌بیگ شهرستان تکاب از دو فروردین  تا سیزدهم این ماه در عرصه‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی و عمرانی مشغول خدمات‌رسانی به مردم منطقه بودند.

وی تصریح کرد: همچنین برنامه اعزام سایر گروه‌های جهادی به صورت مستقل و برخی به صورت قرارگاهی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده وتا اواسط اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهند داشت و این گروه‌ها به نقاط مختلف استان اعزام خواهند شد.

آقائی خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین بیش از ۳۵۰ جهادگر نیز در ایام نوروز ۱۴۰۳ در حاشیه شهرهای استان فعالیت و خدمت‌رسانی انجام دادند.

اجرای اردوهای جهادی در عرصه‌های مختلف (عمرانی و ساخت و ساز، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال، بهداشت و دندانپزشکی و دامپزشکی) در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهری و روستایی فعالیت‌های گسترده و خدمات‌رسانی متنوعی به جامعه هدف انجام می‌دهد و اردوهای جهادی و خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی منحصر به زمان و مکان خاصی نیست.

دیگر خبرها

  • اجرای ۵ طرح اشتغالزایی خُرد در کاشان به همت بنیاد برکت
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان با حمایت بنیاد برکت
  • بهره برداری از ۵ طرح اشتغالزایی خرد در شهرستان کاشان
  • کمک بلاعوض ۴۵۰ میلیون تومانی جمعیت هلال احمر بردسکن به بیماران نیازمند
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • برتری ورزشکار کهگیلویه‌ و بویراحمدی در مسابقات تیراندازی منطقه‌ای
  • توسعه کسب و کارهای خرد زنان سرپرست خانوار در مناطق محروم
  • فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی
  • استفاده بیش از ۲۵۷ هزار خانوار کهگیلویه و بویراحمدی از کالابرگ الکترونیکی