Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ روح الله ایزد خواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه حضوری با بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران گفت: باوجود قوانینی که در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد، تاکیدات و حمایت‌های بسیاری که مقام معظم رهبری از مسئله تعلیم و تربیت داشته‌اند. وی بیان کرد: هنوز مشکلات زیادی در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد که مجلس شورای اسلامی باید به دنبال پیگیری و اجرای این منویات باشد که در سالیان گذشته از آن غفلت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدی خواه اضافه کرد: طبق گفته مقام معظم رهبری، دانشگاه فرهنگیان باید کماً و کیفاً توسعه پیدا کند و ما از طرح های کارشناسی شده در این حوزه، استقبال می‌کنیم. وی خاطرنشان کرد: ارتباط نمایندگان و نمایندگان مردم با جریان دانشجویی بیشتر شود و دانشجویان با ایده ها و طرح های خودشان، به نمایندگان در تصمیم گیری ها کمک کنند. در ادامه حمیدرضا قائم پناه دبیر شورای تبیین و مواضع بسیج دانشجویی گفت: متاسفانه یکی از مواردی که آموزش و پرورش از آن رنج می برد، نگاه هزینه ای مسئولین به دستگاه آموزش و پرورش است. وی گفت: در سال‌های گذشته از تصمیمات نسنجیده و کارشناسی نشده توسط مجلس شورای اسلامی با مشکلات زیادی رو در رو شدیم و همچنین طرح خرید خدمات که به طور صریح در قانون از آن منع شده بودیم؛ تصویب شد و زمینه بی‌عدالتی آموزشی را فراهم آورد. امیرحسین محقق، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران گفت: تعلیم و تربیت مهم ترین موضوع تمدنی است و متاسفانه همه مسئولان نظام از آن غفلت کرده اند و تنها مقام معظم رهبری از جایگاه تعلیم و تربیت و معلم دفاع می‌کنند. وی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر موضوع آموزش و پرورش جزو اولویت‌های دسته چندم حساب میشود و معیشت به عنوان تنها دغدغه معلمان عنوان می‌شود. در حالی که مطالبه دانشجومعلمان از نمایندگان مجلس، توجه بیشتر نسبت به آموزش و پرورش به عنوان یک وزارت خانه مهم است که سرنوشت جامعه به آن مربوط می‌شود و پیگیری اجرای سند تحول بنیادین است. مهدی نمازی زادهمعاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران گفت: دانشگاه فرهنگیان باید به عنوان محل اصلی تامین نیرو انسانی آموزش و پرورش باشد و فقط در مواقع اضطرار و با رعایت ملاحظات باید از ظرفیت های دیگر آن هم به طور مقطعی استفاده کرد ولی امروزه بیشتر نیروی انسانی آموزش و پرورش از راه های دیگری وارد می‌شود.

انتهای پیام/

300 / 31 آموزش و پرورش مجلس تامین نیروی انسانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آموزش و پرورش مجلس تامین نیروی انسانی دانشگاه فرهنگیان بسیج دانشجویی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران

به گزارش جام جم و به نقل از شبکه رادیویی ایران، در پی طرح «هفته های ایرانی» رادیو ایران و این هفته سفر به استان «بوشهر» علی موحدی در گفت و گو با برنامه «سلام صبح بخیر» به تشریح بخشی از فعالیت های  آموزش و پروش استان «بوشهر» پرداخت.

وی گفت: استان بوشهر با اسکان بیش از ۲۳۶ هزار نفر از جامعه بزرگ فرهنگی رتبه چهارم کشور در حوزه گردشگری فرهنگیان را کسب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: هزار و ۱۲۸ نفر از مرحله مدرسه‌ای به شهرستانی راه یافته‌اند که در شهرستان‌ها و مناطق از طریق سامانه در نظر گرفته شده ارزیابی شده و رتبه‌های برتر به استان اعلام می‌شود.

وی با قدردانی از تلاش فرهنگیان در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، خدمات‌رسانی و دیگر عرصه‌ها خاطرنشان کرد: در تشکیل کارگروه پایش بررسی عملکرد، ضمن شناخت و حل موضوعات، نقاط قوت و ضعیف و حرکت جهادی برای بهره‌گیری از ظرفیت حداکثری و ارتقای کیفیت برای خدمات بهتر به دانش‌آموزان بررسی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه در ایام نوروز ۴۰۰ مدرسه شامل سه هزار ۵۰۰ کلاس برای ارائه خدمات اسکان مهمانان نوروزی آماده‌سازی شد گفت: استان بوشهر با اسکان بیش از ۲۳۶ هزار نفر از جامعه بزرگ فرهنگی رتبه چهارم کشور در حوزه گردشگری فرهنگیان را کسب کرد.

گفتنی است برنامه صبح گاهی «سلام صبح بخیر» شنبه تا پنج شنبه ساعت

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی