Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@22:43:14 GMT

تست کرونا چهار عضو تیم والیبال سایپا مثبت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۷۰۹۲

تست کرونا چهار عضو تیم والیبال سایپا مثبت اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بازیکنان تیم والیبال بزرگسال سایپا دومین تست کرونا را انجام دادند و به غیر از چهار نفر سایر اعضا تست‌شان منفی شد.

طبق پیگری خبرنگار مهر سیامک افروزی (عضو کادر فنی) همراه با امیر حسینی، امیر کرمی و تابان نفراتی هستند که تست کرونا آنها مثبت تشخیص داده شده است. این چهار نفر پس از سپری شدن دوران قرنطینه و انجام تست مجدد به تیم ملحق خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کامبیز یعقوبی مربی تیم، که پیشتر تست کرونا  وی مثبت اعلام شده بود، توانست بر این بیماری غلبه نماید و از روز شنبه در کنار تیم حضور خواهد داشت.

کد خبر 4970022 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا تیم والیبال سایپا والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی فوتسال لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر فوتسال فرهاد مجیدی باشگاه پرسپولیس کشتی آزاد کمیته ملی المپیک تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح کشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ سیروس امان الهی بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری گرامیداشت روز ارتش با اشاره به اقدامات دفاع مشروع نیروهای مسلح در مقابله با جنایت رژیم صهیونیستی تاکید کرد: این اقدامات تنها گوشه کوچکی از اقدامات بازدارندگی نیروهای مسلح توسط ستاد کل و همه نیروهای نظامی و انتظامی کشوری بود که برای حراست از مرزها با کسی تعارف نداریم.

وی اظهار کرد: در ٢٩ فروردین ماه امسال برنامه‌های مختلفی انجام می‌شود و یگان‌های تحت کنترل در استان‌های تحت پوشش شمال غرب رژه نیروهای مسلح برگزار می‌کنند.

امیر امان الهی گفت: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا و دهها عنوان برنامه دیگر در این ایام انجام می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش عنوان کرد: نیروهای مسلح بخصوص ارتش سلحشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارد.

وی در خصوص اقدامات زیرساختی و احداث مساکن مسکونی به تعداد ٢٣ هزار واحد در کل کشور هم گفت: اخیراً اقدامات خوبی برای واگذاری مسکن برای کارکنان انجام شده و در همین راستا منازل ١٠۶ واحد قوشچی در دهه ارتش امسال تحویل کارکنان خواهد شد.

امیر امان اللهی ادامه داد: عملیات احداث ۵۶٠ واحد مسکن ملی در ارومیه نیز در حال اجراست و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل متقاضیان و فاز دوم احداث ٧٢٠ واحدی طرزیلو نیز بزودی آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: ٢ بیمارستان ارومیه و تبریز مشغول خدمات بهداشتی و درمانی هستند و الحاقیه‌های نیز برای توسعه بخش‌های مختلف انجام شده است.

امیر امان الهی گفت: از طرح‌های ٣١ گانه لبیک ١٧ طرح مشمول نیروی انسانی و رفع مشکلات معیشتی و بهبود وضعیت پرسنل در حال اجراست.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش همچنین گفت: منتظر اجرای کلیه توافقات موافقتنامه با شورای عالی و مسؤولان استانی و شهرستانی در خصوص نحوه واگذاری زمین‌های ارتش ارومیه هستیم.

کد خبر 6080253

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح کشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارند
  • تلاش برای القای هیجان مثبت به بورس
  • لیست تیم ملی والیبال اعلام شد؛ بازگشت امیر غفور!
  • پائز هنوز به ایران نیامده سرگیجه گرفت!
  • دعوت از ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور
  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین
  • نفوذ شگفت‌انگیز گلزن سایپا به قلب دفاع خیبر! (ویدیو)
  • حضور ۴ مازندرانی‌ در اردوی تیم‌ ملی والیبال نوجوانان
  • هفت عادت موثر برای داشتن حس خوشبختی
  • دعوت از ۲۲ بازیکن برای حضور در اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال