Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آب و فاضلاب جاسک گفت: عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و انتقال آبشرب روستای دیول این شهرستان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، علی زارعی افزود: در اجرای این عملیات، شبکه توزیع و انتقال آب روستا اصلاح و بازسازی شد.

وی با بیان اینکه اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی روستای دیول باعث افزایش فشار آب می شود، تصریح کرد، برای تکمیل این عملیات سه کیلومتر خط انتقال و دو کیلیومتر شبکه توزیع اصلاح و بازسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور آب و فاضلاب جاسک همچنین از استانداردسازی 90 فقره انشعاب روستای دیول خبر داد و گفت: اهالی این روستاها سالها بدلیل فرسودگی شبکه با مشکل آب مواجه بودند و برای رفع نیازها، آبرسانی بوسیله تانکر صورت می گرفت که با انجام اصلاح و بازسازی شبکه، این مشکل مرتفع و جلوی هدر رفت آب گرفته شد.

زارعی، اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را 10 میلیارد ریال عنوان کرد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و انتقال آب اصلاح و بازسازی شبکه شبکه توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی در این جلسه با ارائه گزارش از وضعیت آبی روستای آغبلاغ ولدیان اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه وضعیت آب شرب این روستا ارتقا یافته و شاهد برقراری آب پایدار در روستای آغبلاغ ولدیان خواهیم بود.

در ادامه جلسه با حضور سرپرست معاونت بهره برداری شرکت و پیمانکار و مشاوره پروژه از خط انتقال روستای آغبلاغ ولدیان بازدید و تحویل موقت شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی شد.

شایان ذکر است؛ روستای آغبلاغ ولدیان با ۲۰۵ خانوار و ۶۸۰ نفر جمعیت از روستا‌های عشایری شهرستان خوی بوده و پروژه مذکور توسط اداره عشایر اجرا شده و بهره برداری و نگهداری این خط انتقال بر عهده شرکت آب و فاضلاب است.

دیگر خبرها

  • مرمت خط انتقال آب محله سنگفرش شوشتر
  • بازسازی آسیب‌های معدنکاری با اصلاح قانون معادن
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • نمره قبولی مدیریت بحران سیل
  • بازگشت اهالی ۴ روستای تخلیه شده جاسک به منازل خود
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان وبلوچستان براثر سیلاب
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب
  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی