Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:34:17 GMT

تعطیلی هتل‌ها و مراکز اقامتی لرستان

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۷۱۷۴

تعطیلی هتل‌ها و مراکز اقامتی لرستان

به گزارش ایرنا سید موسی خادمی روز پنجشنبه در  نشست با اعضای هیات مدیره آژانس های مسافرتی و گردشگری و اعضای انجمن هتل داران با اشاره به وضعیت نامناسب بیماری کرونا بر تعطیلی هتل ها و اماکن اقامتی تا تغییر اوضاع کنونی و مهار شیوع کرونا تاکید کرد. 
وی حوزه گردشگری را یکی از محورهای اصلی توسعه استان نامید که  متاسفانه هم در گذشته به آن توجه کافی نشده و هم در سالهای اخیر به دلیل موضوع سیل ۹۸ و شیوع کرونا به عنوان یک بخش اقتصادی مهم آسیب دیده و دچار خسارت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار لرستان با اشاره به شرایط نامطلوب شیوع کرونا در استان گفت: تاکنون وضعیت استان لرستان در خصوص مدیریت بیماری کرونا بخوبی انجام شده اما شرایط امروز مناسب نیست و ضرورت همکاری همه مردم و رعایت عموم از ضروریات است.
وی تصریح کرد: با توجه به امکانات محدود درمانی در مقابله با کرونا لازم است در مواردی سختگیری شده و همه مردم ، پای کار بیایند و مقابله با بیماری کرونا فرهنگ سازی شود.
 

برچسب‌ها ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خرم آباد لرستان ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خرم آباد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی کاخ عالی‌قاپو اصفهان در ۳۰ فروردین

 مدیر امور موزه‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: کاخ عالی‌قاپو اصفهان فردا پنجشنبه ۳۰ فروردین به‌دلیل نصب حفاظ‌های شیشه‌ای تعطیل است.


ساغر حمیدی با بیان اینکه این عملیات از عصر امروز آغاز شده و تا فردا ادامه دارد، افزود: حفاظ‌های شیشه‌ای در راه‌پله‌های شاهی کاخ عالی قاپو و به‌منظور حفاظت از دیوارنگاره‌های این عمارت، نصب خواهد شد.


او  با بیان اینکه مرمت راه‌پله‌های شاهی کاخ عالی قاپو از دی سال گذشته آغاز شده است، ادامه داد: عملیات مرمت این مجموعه همزمان با فعالیت ستاد نوروزی به‌طور موقت تعطیل شد.


کاخ عالی قاپو یکی از مهمترین بنا‌های تاریخی و گردشگری اصفهان است.


این کاخ  ورودی دولتخانه صفوی بوده که در ضلع غربی میدان نقش جهان و روبه‌روی مسجد شیخ لطف الله  قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • تعطیلی کاخ عالی‌قاپو اصفهان در ۳۰ فروردین
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر