Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@17:29:40 GMT

رکورد مصرف برق در ایران باز هم شکسته شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۷۱۸۶

رکورد مصرف برق در ایران باز هم شکسته شد

خبرگزاری میزان- طبق بررسی‌های جدید با ثبت ۵۷ هزار و ۵۷۱ مگاوات مصرف برق رکورد جدیدی در تاریخ مصرف برق ایران به ثبت رسید. تاریخ انتشار: 17:46 - 19 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۶۱۴۵

خبرگزاری میزان - تسنیم نوشت: در حالی که تا روز گذشته پرمصرف‌ترین لحظه برقی سال ۹۹ به ظهر روز سی و یکم خردادماه با ثبت مصرف لحظه‌ای ۵۷ هزار و ۲۹۰ مگاوات اختصاص یافته بود، روز گذشته این رکورد مصرف برق شکست و رکورد جدیدی در تاریخ مصرف برق ایران به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمار رسمی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، روز گذشته در ساعت ۱۲ و ۴۷ دقیقه با ثبت ۵۷ هزار و ۵۷۱ مگاوات مصرف لحظه‌ای برق، رکورد تاریخی مصرف برق در ایران شکست.

همچنین پیک شبانه مصرف برق نیز در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت مصرف لحظه‌ای ۵۶ هزار و ۹۰۹ مگاوات، پیک بالایی برای مصرف شبانه برق بوده و نشان می‌دهد روز گذشته پرمصرف‌ترین روز برقی کشور در سال جاری و همچنین تاریخ ایران بوده است.

هشدار‌های وزارت نیرو برای صرفه جویی در مصرف برق به منظور جلوگیری از رسیدن به شرایط بروز خاموشی ها، همچنان پابرجاست و با ثبت رکورد‌های جدید مصرف، مطابق آنچه در روز گذشته شاهد بودیم، این هشدار‌ها پررنگ‌تر و بیشتر از گذشته شده است.

بیشتر بخوانید: افزایش ۱۱ درصدی مصرف آب در شهر تهران

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مصرف برق روز گذشته مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجی: امسال در رشد تولید نفت و گاز رکورد می‌زنیم

وزیر نفت گفت: سال گذشته رشد تولید نفت و گاز بالای ۲۰ درصد بود و فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی هم رشد تولید داشتند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: سال 1402 سرمایه‌گذاری خوبی در بخش‌های بالادست و پایین دست انجام دادیم و پروژه‌های نیمه‌تمام را که 28 میلیارد دلار بود را به اتمام رساندیم.

وی افزود: سال گذشته رشد تولید نفت و گاز بالای 20 درصد بود و فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی هم رشد تولید داشتند. برنامه‌ریزی کردیم، هم برای سرمایه‌گذاری جدید و هم پروژه‌های نیمه‌تمام باقیمانده تا در سال 1403 جهش خوبی در رشد تولید داشته باشیم.

وزیر نفت تاکید کرد: امسال هم تلاش می‌کنیم حتی بالاتر از 20 درصد سال گذشته رکورد بزنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی درجنوب سیستان وبلوچستان
  • رکورد بارش در سیستان‌وبلوچستان شکسته شد + فیلم
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی جنوب استان
  • رکورد‌هایی که در حمله موشکی ایران به اسرائیل شکسته شد + عکس
  • اوجی: امسال در رشد تولید نفت و گاز رکورد می‌زنیم
  • امسال در رشد تولید نفت و گاز رکورد می‌زنیم
  • اجاره‏‏ بها «کنترل» شد یا «رکورد» زد؟