Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شرکت تامین سنگ منگنز فولاد ایران یکی از شرکت‌هایی است که با کمک دستگاه قضایی و دادستانی کل کشور به چرخه احیا و به چرخه تولید بازگشته است. تاریخ انتشار: 17:53 - 19 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۶۱۴۶

خبرگزاری میزان- سعید عمرانی از شرکت تامین سنگ منگنز فولاد ایران بازدید کرد.

این شرکت با کمک دستگاه قضایی و دادستانی کل کشور به چرخه احیا و به چرخه تولید بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قضایی دادستان کل کشور در حاشیه این بازدید درباره حمایت دستگاه قضایی از مراکز تولیدی اظهار کرد: این معدن یک معدن قدیمی تولید منگنز است که تولید منگنز از فلزات استراتژیک بوده و در صنایع بالادستی استفاده میشود.

وی گفت: به دلیل اینکه در سالیان گذشته واردات زیادی در این حوزه صورت گرفته بود به نوعی می‌توان گفت کمر تولید داخل شکسته شده بود؛ اما امروز به دلیل تحریم‌ها و بسته شدن راه‌های واردات کردن این کارخانه احیا شده و دوباره به چرخه تولید بازگشته است.

بیشتر بخوانید: بازدید معاون قضایی دادستان کل کشور از واحد تولیدی فولاد هیربد زرندیه

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: البته در مسیر احیای این معدن موانع و مشکلاتی وجود داشت که ما به عنوان وظیفه و تکلیف به موضوع ورود کردیم و توانستیم با پیگیری و رسیدگی‌های فراوان موانع و مشکلات را از سر راه این معدن برداشته و کمک کنیم تا این مرکز تولیدی احیا شود.

معاون قضایی دادستان کل کشور افزود: خوشبختانه امروز تعداد زیادی مهندس و کارگر در این معدن در حال فعالیت هستند که حتی خوشحالی دارد.

عمرانی درباره اهمیت این بازید‌ها هم گفت: وظیفه ماست که با حضور خود در این مراکز به این عزیزان و کارگران قوت قلب دهیم و اعلام کنیم که شعار ما این است که هیچ بنگاهی تولیدی تعطیل نشود و هیچ کارگری هم بیمار نگردد.

وی افزود: خوشحال هستیم که امروز بهره برداری ۵۰۰ تنی از این معدن صورت می‌گیرد و نوید دهنده این است که کشور با تمامی مشکلاتی که دارد می‌تواند با تحریم‌ها مقابله کند و با ظرفیت و امکاناتی که موجود است حتما میتوانیم تمامی نیاز‌های کشور را تامین کنیم

وی گفت: هدف ما این است که نگذاریم هیچ کارگاه یا کارخانه‌ای تعطیل شود؛ لذا سعی کرده ایم حداقل هفته‌ای یک بازدید را از مراکز تولیدی داشته باشیم و شنونده مشکلات آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان کل کشور قوه قضاییه چرخه تولید دستگاه قضایی کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از بازگشت مجدد ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، ایوب رحیمی اظهار داشت: در سال گذشته تعداد 30 واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از 55 هزار و450 میلیارد ریال و اشتغالزایی 878 نفر به چرخه تولید بازگشتند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک برای فعال‌سازی واحدهای صنعتی راکد در استان، تصریح کرد: با توجه به برگزاری مستمر جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با مدیران و رفع مسائل و مشکلات واحدها این امر مهم انجام گرفت.

رحیمی نبود سرمایه در تامین نقدیندگی را مهم‌ترین علت تعطیلی واحدهای صنعتی راکد عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذاران جدیدی که قصد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان را دارند به سمت احیای واحدهای تولیدی راکد هدایت شوند.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان اظهار داشت: واحدهایی که در سال جاری به چرخه تولید بازگشته و مجدد راه‌اندازی شده‌اند بیشتر صنایع کوچک هستند و هر واحد به طور متوسط برای 10 نفر اشتغالزایی کرده است.

وی تاثیر واحدهای احیا شده در چرخه تولید استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: واحدهای کوچک اگرچه از نظر اشتغالزایی محدود هستند اما تحرک خوبی در رونق تولید و تکمیل چرخه تولید در استان ایجاد می‌کنند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • بازگشت بسیاری از واحد‌های کوچک و متوسط دام و طیور به چرخه تولید کشور
  • بازگشت بیش از ۲۵۰ همت از سرمایه‌های مردمی با احیای واحد‌های تولیدی
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • فردا ؛ جشن بازگشت به تولید ۲۰۰ واحد صنعتی در سمنان
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • پروتزهای بومی مفصل زانو و لگن نیاز مراکز درمانی را تامین می‌کنند
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان