Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:01:44 GMT

مسابقه ملی پوپک قصه گو در کرمان اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۷۲۳۸

مسابقه ملی پوپک قصه گو در کرمان اجرایی شد

ابراهیم بابایی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با توجه به اهمیت فرهنگ کتابخوانی و ایجاد انگیزه در کودکان برای خواندن کتاب؛ مسابقه قصه گویی مجازی با عنوان "پوپک قصه گو" به مناسبت ۱۸ تیرماه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برگزار کرده است.

وی اظهار داشت: در این مسابقه کودکان قصه هایی را که توسط پدربزرگ یا مادر بزرگ برای آن ها خوانده می شود، باید با زبان شیرین کودکانه بازگو و والدین آنان از بازگویی قصه ها توسط کودکان تصویربرداری و به شماره  ۰۹۰۳۵۹۲۵۸۰۴ متعلق به معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان در فضای مجازی واتس آپ ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: پدربزرگ و یا مادربزرگ کودکان می‌توانند از ۱۰ قصه پیشنهادی در سایت سازمان جوانان (جهت دریافت فایل صوتی به لینک (https://plink.ir/WdtZn) مراجعه کنند و یا هر قصه مرتبط با اهداف جمعیت هلال احمر را انتخاب و پس از خواندن قصه برای نوه خود، آن قصه را بازگو کند و از روند بازگویی قصه به مادر بزرگ و پدربزرگ ها، تصویربرداری شود.

وی درخصوص ارسال تصاویر و فیلم ها عنوان کرد: مهلت ارسال تصاویر قصه گویی کودکان به شماره تلفن واتساپ اعلام شده تا دهم مردادماه امسال است.

هلال احمر به کمک روستای سیل زده جهر شهداد شتافت

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز از توزیع هفت دستگاه یخچال اهدایی مسلمانان چینی در روستاهای سیل زده جهر شهداد خبر داد و گفت: امدادرسانی این جمعیت همچنان در مناطق سیل زده استان کرمان ادامه دارد. 

حسین سام‌زاده با اشاره به وقوع سیل در بخش شهداد در فروردین ماه سال جاری بیان کرد: تا کنون در طی چندین مرحله از سوی خیرین داوطلب هلال احمر کمک های معیشتی و حمایتی برای سیل زدگان روستای جهر صورت گرفته است. 

وی افزود: با کمک خیرین و مسلمانان چینی نیز تا کنون ۴۰۰ بسته غذایی؛ ۳۰۰ کیسه آرد، ۲۰۰ بسته بهداشتی و شوینده و ۳۷ دستگاه کولر توسط معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر در جهر شهداد توزیع شده است.

سام‌زاده به اهدا و توزیع هفت دستگاه یخچال توسط مسلمانان چینی در روز گذشته اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی این یخچال ها، ۱۷ میلیون تومان ارزیابی شده است.

بخش شهداد در فاصله ۱۰۰ کیلومتری کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها کرمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان جوانان جمعیت هلال احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کرمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت:با تلاش تیم غواصی و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان پیکر جوان غرق شده خرم‌آبادی پس از ۱۳ روز در رودخانه سزار محل ایستگاه قطار ۵۰۱ راه آهن از آب گرفته شد.

محمد قدمی افزود:روز ۲۱ فروردین ماه امسال جوانی ۱۷ ساله به قصد شنا وارد رودخانه سزار در آبشار بیشه می‌شود که پس از شیرجه زدن و برخورد با سنگ کف رودخانه اسیر جریان آب شده و غرق می‌شود.

منبع: صدا وسیما

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • گرسنگی، عامل شهادت شمار زیادی از کودکان و سالمندان در نوار غزه
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • تزریق واکسن مننژیت ۱۲۰ نفر از زائران حج در استان ایلام