Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخپوشان در تبریز مهمان تیم ماشین سازی هستند.

طرفداری - در چارچوب رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم های ماشین سازی تبریز و پرسپولیس به مصاف هم خواهند رفت.

اطلاعات بازی

هفته بیست و چهارم لیگ برتر؛ جام خلیج فارس
ماشین سازی - پرسپولیس
جمعه 20 تیر 1399 ساعت 20:15
تبریز - ورزشگاه بنیان دیزل
داوران: رضا کرمانشاهی، کمک‌ها: مهدی عالیقدر و مهدی شفیعی، داور چهارم: امیر عرب براقی ناظر: فریدون اصفهانیان

ورزشگاه بنیان دیزل پیش بازی و وضعیت دو تیم

ماشین سازی با 24 امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی قرار دارد و در دیدار پیش رو نیازمند کسب پیروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماشین سازان در شروع دوباره فصل اصلا عملکرد خوبی نداشته اند و تاکنون دو بازی پیاپی را با شکست پشت سر گذاشته اند. موضوعی که باعث استعفای احد شیخ لاری شد و در پی آن، رضا مهاجری به تبریز برگشت. شاگردان مهاجری در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف نفت مسجدسلیمان رفتند. دیداری که اولین حضور رضا مهاجری در راس کادرفنی این تیم بود اما در پایان نتیجه چیزی که ماشین سازی می خواست نبود و این نفت مسجدسلیمان بود که توانست با تک گل عماد میرجوان پیروز شود. پیش از آن نیز ماشین سازی برابر فولاد خوزستان با نتیجه 2-1 شکست خورده بود. البته که به لحاظ فنی در برابر نفت مسجدسلیمان، ماشین سازی عملکرد خوبی ارائه داد اما اتفاقات بازی و فرصت طلبی بهتر بازیکنان مسجدسلیمانی باعث پیروزی آنها شد. اکنون ماشین سازان در خانه میزبان تیم اول جدول مسابقات هستند. پرسپولیسی که در سال های اخیر بازی های مشکلی را در تبریز داشته و بدون شک این مسابقه نیز می تواند روز سختی برای سرخپوشان باشد. قطعا در این مسابقه، رضا مهاجری با توجه به زمانی که در اختیار داشته توانسته با بازیکنان بهتر ارتباط برقرار کند و نقاط ضعف و قدرت آنها را بهتر بشناسد، همین موضوع می تواند روز خوبی را برای ماشین رقم بزند.

ماشین سازی

در سوی مقابل، تیمی قرار دارد که در 3 فصل اخیر قهرمان مسابقات لیگ بوده است. پرسپولیس در حال حاضر با کسب 53 امتیاز در رتبه اول جدول مسابقات قرار دارد و اختلافی دوازده امتیازی با تیم دوم جدول ایجاد کرده است. با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فوتبال برخی معتقد بودند که پرسپولیس هم شاید از فرم خوبش خارج شود و این موضوع باعث از دست رفتن جایگاه اولی این تیم شود اما عزم و تلاش بازیکنان پرسپولیس موضوعات دیگری را ثابت کرد. سرخپوشان پایتخت، فوتبال در ایام کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی را با قدرت آغاز کردند. آنها در اولین بازی خود در تهران به مصاف پیکان رفتند. دیداری که با عملکرد درخشان مهدی عبدی و سایر بازیکنان تیم گل محمدی نتیجه 3-1 به سود سرخپوشان را رقم زد. در ادامه پرسپولیس میزبان شاهین شهرداری بوشهر بود که علی رغم نزدیک به 50 دقیقه بازی ده نفره، باز هم نتیجه برای آنها بود. اخراج کمال کامیابی نیا هم نتوانست مانع از توقف سرخپوشان شود و تک گل مهدی ترابی، 3 امتیاز دیگر را برای تیم گل محمدی به همراه آورد و باعث شد تا آنها یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شوند. اکنون پرسپولیس در تبریز باید به مصاف ماشین سازی برود. قطعا سرخپوشان بازی بسیار مشکلی پیش رو خواهند داشت اما فرم خوب این تیم و قدرت بالای آنها، می تواند برتری را به ارمغان بیاورد. در این بازی کریستین اوساگوآنا و کمال کامیابی نیا، پرسپولیس را همراهی نخواهند کرد.

پرسپولیس جدال های اخیر دو تیم ماشین سازی - پرسپولیس

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی بعد از اتفاقاتی که در اراک برایش رخ داد ، دفاعیه خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرد و امروز از سوی کمیته انضباطی با محکومیت مواجه شد. کمیته انضباطی در حکم خود رای به یک جلسه محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی 30 میلیون تومانی برای سیدحسین حسینی داده است.

ساعتی بعد از حکم صادر شده علیه کاپیتان استقلال ، حسینی در تمرین تیمش حضور یافت و بی‌توجه به حاشیه‌های پیش آمده کارش را جلو برد.

حسینی که در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و توانسته نقش موثری را در موفقیت‌های استقلال ثبت کند، با تجربه بالایی که دارد بی‌شک اسیر حواشی نمی‌شود و این مساله را در تمرین امروز نشان داد.

کاپیتان استقلال همچون روزهای گذشته با روحیه بالا و شرایط جسمانی و روانی مناسب در تمرین حضور یافت و کارش را جلو برد. او در عکسی که همراه با دو گلر دیگر استقلال و بهزاد غلامپور گرفت هم با لبخندی خاص نشان داد که شرایط مناسبی دارد.

حسینی در فصل جاری تاکنون در 14 بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته و در جدول بهترین دروازه‌بان های لیگ برتر رکورددار و صدرنشین است. او حالا امیدوار است در بازی هفته بیست و چهارم مقابل شمس‌آذر هم بتواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا پانزدهمین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کند.

دیگر خبرها

  • کنایه صادقی به سرخپوشان: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • برد تیم فوتبال نساجی در برابر تراکتور سازی تبریز
  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • آینده مبهم اوسمار در پرسپولیس
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تبریز
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد