Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بیانیه دیوان محاسبات کشور آمده است: «اخیراً کلیپی از مصاحبه مدیرعامل معزول صندوق بازنشستگی با یکی از سایت‌های خبری در فضای مجازی انتشار یافته است. در این مصاحبه اظهاراتی سراسر کذب از ناحیه نامبرده در خصوص رئیس کل واحدی از معاونین دیوان محاسبات کشور بیان شده است. کاملاً واضح است این اقدام در آستانه انتخاب رئیس کلّ دیوان محاسبات کشور با اغراض سیاسی و به منظور شبهه افکنی در مسیر صحیح و قانونی انتخاب رئیس کل سازمان فوق انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بدینوسیله اعلام می‌دارد که نامه شماره ۴۰۰۰۰/۲۵۶/د مورّخ ۱۳۹۸/۴/۱ معاون فنّی دیوان محاسبات کشور که در مصاحبه مذکور، مورد استناد واقع شده، در پاسخ به استعلام شماره ۵۰/۲۰۱۵۱/د مورّخ ۱۳۹۸/۳/۱۹ کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی صادر شده و سازمان بازرسی کلّ کشور نیز در همان مقطع زمانی طی نامه محرمانه شماره ۵۰۰/۸۰۲۰۴ مورّخ ۱۳۹۸/۴/۱۲ پاسخ و نظر مشابهی مبنی بر عدم صلاحیّت قانونی نامبرده برای تصدی پست مذکور به دلیل عدم رعایت تبصره (۱) ماده (۱۷) قانون جامع رفاه و تأمین اجتماعی ارائه نموده است. بدیهی است شکایت از نامبرده در مراجع قضائی بدلیل انتشار مطالب موهن و کذب به قصد تشویش اذهان عمومی در دستور کار این دیوان قرار دارد.

دیوان محاسبات کشور به عنوان بازوی نظارتی مجلس شورای اسلامی، همواره پرچمدار مبارزه با فساد و پاسداری از بیت‌المال به ویژه در خصوص برگشت حقوق‌های نجومی به خزانه کشور بوده و اینگونه اظهارات مجعول و کذب نه تنها هیچ گونه خللی در اراده این سازمان برای مبارزه با فساد وارد نخواهد کرد، بلکه عزم این دیوان را در پیگیری برنامه‌های مقابله با هرگونه انحراف و کج‌روی مالی راسخ‌تر خواهد کرد.

دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دیوان محاسبات صندوق بازنشستگی پارسی خبر دیوان محاسبات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر در هرمزگان از بیمه بازنشستگی رایگان بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرآنلاین، «نوید جعفرپور»، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان هرمزگان با اشاره به فراهم شدن شرایط ثبت‌نام مادران غیرشاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر جهت بهره‌مندی از بیمه رایگان در استان گفت: این طرح از جمله مواردی است که در دولت سیزدهم در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پیگیری و اجرایی شد.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که به صورت اختصاصی مربوط به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر می باشد، دولت مکلف است با تقویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، مادران غیرشاغل ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر را به صورت رایگان تحت پوشش این صندوق بیمه قرار دهد.مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان هرمزگان افزود: چنانچه در حین بیمه پردازی، فرزند چهارم یا پنجم مادر متولد شود به ازای هر فرزند دو سال به سوابق بیمه‌پردازی مادر افزوده می‌شود.

جعفرپور تصریح کرد: بر اساس اعلام ستاد ملی جمعیت، فرآیند پیش ثبت‌نام مشمولین این طرح در فاز نخست آغاز گردیده است و شامل مادرانی می شود که تاریخ تولد فرزند سوم و بالاتر آنان از تاریخ اول ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ به بعد باشد و برای ثبت نام می توانند به سایت صندوق به آدرس www.roostaa.ir مراجعه نمایند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان هرمزگان عنوان کرد: ۵۸ کارگزاری در سطح استان فعال بوده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این دفاتر نسبت به پیش ثبت نام در این طرح بیمه‌ای رایگان اقدام نمایند.

وی شرایط مشمولین این طرح جهت بهره مندی از بیمه رایگان بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و فوت را اینگونه عنوان نمود: مادر ساکن در روستا و مناطق عشایری باشد، دارای حداقل سه فرزند باشد، فرزندان از تابعیت ایرانی برخوردار بوده، همچنین مادر بیمه‌شده اصلی یا مستمری بگیر نباشد.نوید جعفرپور در پایان گفت: آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان در مرحله نخست اجرای این طرح ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895447

دیگر خبرها

  • پیشنهاد دیوان محاسبات در مجموعه مقررات ارزی بانک مرکزی لحاظ شد
  • مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر در هرمزگان از بیمه بازنشستگی رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • سلسله اقدامات راهگشا برای حل مسائل صندوق‌های بازنشستگی
  • تاکید دستغیب بر ضرورت تعیین سهم ارز اختصاص‌یافته به دارو
  • تأکید دستغیب بر ضرورت تعیین سهم ارز اختصاص‌یافته به دارو
  • ضرورت تعیین سهم ارز اختصاص یافته در بهای تمام شده دارو و تجهیزات
  • لجام گسیختگی در ثبت سفارش، مشکل اساسی حوزه دارو
  • تاکید دستغیب بر ضرورت تعیین سهم ارز اختصاص‌یافته در بهای تمام‌شده دارو و تجهیزات
  • برنامه‌های دیوان محاسبات به پیشرفت استان بوشهر کمک می‌کند
  • مخالفت رسمی با واگذاری سهام پرسپولیس