Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@21:43:13 GMT

سرپرست جدید بسیج سازمان تأمین اجتماعی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۷۳۸۹

سرپرست جدید بسیج سازمان تأمین اجتماعی منصوب شد

سرپرست جدید فرماندهی حوزه مقاومت بسیج سازمان تامین اجتماعی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم معارفه سرپرست جدید فرماندهی حوزه مقاومت بسیج سازمان تامین اجتماعی با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استانهای این سازمان و همچنین با حضور فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت رفاه برگزار شد.
 در این مراسم مهدی تیموری به عنوان سرپرست جدید بسیج سازمان تامین اجتماعی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 عادل دهدشتی معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی در این مراسم گفت: در حوزه بسیج، سیاستگذاری برنامه ها باید به گونه‌ای باشد که حوزه بسیج سازمان تامین اجتماعی پویاتر و فعال تر از گذشته باشد.
وی گفت: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان عمومی و غیر دولتی است و نگاه درآمد هزینه‌ای در آن کم است، بنابراین همه باید کمک کنیم تعادل این سازمان حفظ شود و برای ارتقای خدمات آن برنامه ریزی کنیم.
وی با اشاره به وجود ۷۰ هزار پرسنل در واحدهای مختلف بیمه‌ای و درمانی تحت پوشش این سازمان گفت: این حجم از نیرو یک ظرفیت بزرگ و سرمایه قابل توجه است و باید کمک کنیم سازمان تامین اجتماعی با حفظ پایداری خود رضایتمندی مردم را نیز کسب کند.
 معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی گفت: هدف بسیج حفظ دستاوردها و رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی است.
 احمد غریوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت رفاه نیز در این مراسم گفت: بسیج به دنبال کار و خدمت است و در کنار سایر بخش ها به تحقق اهداف کمک می کند به همین دلیل ایجاد هماهنگی و ارتباط با سایر بخشها از وظایف بسیج محسوب می شود.
مهدی تیموری سرپرست جدید فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان تامین اجتماعی نیز گفت: تامین اجتماعی سرمایه عظیم و ارزشمندی از نیروی انسانی را دارد و آنها در صف خدمت رسانی به مردم هستند و باید تلاش کنیم جایگاه بسیج را در این سازمان اعتلاء ببخشیم .
عبدالخالق حبیبی، سرپرست سابق بسیج سازمان تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر از ۷۰ هزار نیروی انسانی سازمان ۱۸هزار همکار بسیجی وجود دارد و برگزاری اردوی راهیان نور، نمایشگاه هفته دفاع مقدس و همایش فرماندهان بسیج از اقدامات حوزه بسیج در سال‌های اخیر بوده است.

منبع: فارس

کلیدواژه: تامین اجتماعی بسیج مقاومت نیروی انسانی بسیج سازمان تامین اجتماعی سرپرست جدید مقاومت بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال 1403

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دستمزد مقطوع تعیین شده از طرف این سازمان، به استناد مفاد ماده 35 قانون تأمین‌اجتماعی و منطبق بر ضوابط قانونی از جمله تصویب‌نامه شورای‌عالی کار درخصوص تغییر حداقل دستمزد روزانه و سایر سطوح دستمزدی و حداقل مزایای پرداختی به کارگران مشمول قانون کار، هر سال تعیین می‌شود و کارفرمایان مکلفند برمبنای دستمزد تعیین شده برای هر رشته شغلی، نسبت به ارسال لیست و پرداخت حق‌بیمه بیمه‌شدگان کارگاه اقدام کنند.

به‌عنوان نمونه در این فهرست؛ دستمزد مقطوعی برای فروشنده در فروشگاه لباس به تفکیک فروشنده درجه یک و درجه 2 تعیین شده و کارفرمای فروشگاه لباس در صورتی‌که شغل یکی از کارمندان خود را به عنوان فروشنده در فهرست حق بیمه ثبت کند، ملزم خواهد بود در محاسبه و پرداخت حق بیمه مربوط به این شخص، دستمزد مقطوع اعلامی از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی را به عنوان مبنای کسر حق بیمه مورد نظر داشته باشد.

براساس این گزارش، فهرست دستمزد مقطوع مشاغل صنوف در دو جدول شامل 322 نوع فعالیت از جمله مشاغلی چون مشاغل مرتبط با هتل‌ها و مهمان‌سراها، نجاری، انواع نانوایی، نقاشی ساختمان، مؤسسات نشر و فروش کتاب، مؤسسات بارکشی شهری و بسته‌بندی اثاثیه، مؤسسات تاکسی تلفنی، فروشگاه‌های لباس و پوشاک و ... و به‌طور جداگانه برای هر یک از رشته‌های شغلی این مشاغل به تفکیک شهرهای با جمعیت کمتر از 500 هزار نفر و شهرهای با جمعیت بیش از 500 هزار نفر از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی منتشر شده و در سایت سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی www.tamin.ir  قابل دسترسی و دانلود است.

برای مشاهده و دانلود فهرست مشاغل مشمول دستمزد مقطوع و نرخ دستمزد مقطوع سال 1403 این صنوف، اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال 1403
  • همه چیز درباره بیمه بیکاری؛ کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری
  • رییس حوزه هنری قزوین قائم مقام سازمان سینمایی شد
  • مشاور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی منصوب شد
  • مشکلی بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • دیگر مشکلی برای بیمه کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند