Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:38:06 GMT

شرایط کسب و کارهای اینترنتی را باید گسترش داد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۷۴۰۰

شرایط کسب و کارهای اینترنتی را باید گسترش داد

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، منوچهر حبیبی در پنجمین جلسه کارگروه استانی هماهنگی حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اگر من غیر از جایگاه رهبری مسوولیتی را انتخاب می‌کردم به طور حتم مدیریت فضای مجازی را برمی‌گزیدم، این جمله کلیدی‌ترین واژه‌ای است که اهمیت و جایگاه فضا مجازی را می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فضای مجازی امروز به یک واقعیت انکارناپذیر تبدیل شده و زندگی بشر را نیز تحت تأثیر خود قرار داده تا جایی که همه باید با آن کنار آمده و خود را با آن منطبق کنیم، افزود: در خصوص فضای مجازی نمی‌توان صورت مساله را پاک کرد بلکه تنها باید بتوانیم آن را با هنر، فن و علم روز مدیریت کنیم و اختیار آن را در دست بگیریم، در صورتیکه امروز ما نه تنها فضای مجازی را به خدمت نگرفته و مدیریت نکرده‌ایم بلکه برای مقابله با آن در حال صرف انرژی و هزینه‌های زیادی هستیم.

به گفته این مسوول سیاسی، باید در فضای مجازی حضور موثرتری داشت و نخستین و بیشترین انتقاد در این حوزه به دستگاه‌های فرهنگی وارد بوده چرا که دشمن در این فضا فرهنگ ما را نشانه گرفته و از این رو نقش این دستگاه‌ها در بخش فضای مجازی بسیار مهم هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه ما در فضای مجازی تنها به دنبال خبرسازی و انتشار اخبار هستیم در صورتی که باید به تولید محتوا در این فضا پرداخت، اضافه کرد: هم اکنون بخش اعظمی از این فضا در اختیار دشمنان ما قرار دارد در حالی که آنان در این عرصه به راحتی تاخت و تاز کرده و اهداف و مقاصدشان را به انجام می‌رسانند.

این مقام مسئول تاکید داشت: ما باید باور و اعتقاد داشته باشیم که فضای مجازی دنیا را تسخیر کرده و به ناچار ما نیز باید در این عرصه حضوری جدی داشته باشیم و برای  تولید محتوا در این فضا برنامه‌ریزی اساسی داشته باشیم.

حبیبی یادآور شد: همزمان با گسترش شرایط کسب و کارهای اینترنتی، باید به مساله برندسازی در این حوزه نیز توجه ویژه داشته باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین از دستگاه‌های فرهنگی استان خواست تا در حوزه فضای مجازی به عنوان مطالبه جدی مقام معظم رهبری مدیریتی صحیحی را اعمال کرده و برای آن برنامه‌ریزی داشته باشند و ضمن تولید محتوا در این عرصه، در مقابله با دشمنان به صورت تهاجمی عمل کنند.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین فضای مجازی داشته باشیم فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانسی از سریال پایتخت که سوژه فضای مجازی شد + عکس

علی یکی از کاربران توئیتر این عکس را به اشتراک گذاشت و نوشت: پُررو‌تر از هما فقط خودشه با پول طرف اومده مسافرت خارج شروع می‌کنه شعار دادن مسافرت هم برای همه زهر‌مار می‌کنه 

شما هم از این هما تو فامیل دارید؟!

منبع: برترین‌ها

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • (ویدئو) دارو‌های اینترنتی در داروخانه‌های مجازی
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟
  • سکانسی از سریال پایتخت که سوژه فضای مجازی شد + عکس
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان