Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:17:51 GMT

۲۱ طرح عمرانی در روستاهای کنگاور اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۷۴۰۴

۲۱ طرح عمرانی در روستاهای کنگاور اجرا شد

مصطفی خزایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پروژه ها شامل جدول کشی، زیرسازی و آسفالت معابر، سنگ فرش و جداره سازی معابر، بازسازی، احداث بوستان روستایی و  خرید و نصب ست های ورزشی و بازی و... است. 
وی ادامه داد: با افتتاح این پروژه ها در روستاهای فش، دهلر، ششیکان، طاهرآباد، علی آباد اول و خمیس آباد حدود ۱۵ هزار نفر از جمعیت روستایی از مزایا و خدمات آن بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
خزایی با بیان اینکه دولت طی این چند سال برای اشتغالزایی در روستاها برنامه ریزی های زیادی کرد، گفت: دهیاران باید زمینه مشارکت مردم را در راستای تحول اقتصادی روستاها فراهم کنند. 
او در خاتمه با بیان اینکه دولت با وجود مشکلات اقتصادی، به عمران و توسعه روستاها توجه زیادی دارد، گفت: نگاه دولت به توسعه روستاها نگاهی عدالت محور بوده و تلاش می کند با توجه به منابع محدود، مشکلات تمامی روستاها را حل و فصل کند. 
در بخش مرکزی شهرستان کنگاور 84 روستا وجود دارد که 65 دهیار فعالیت می کنند. 
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.  

برچسب‌ها توسعه روستایی کنگاور اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه روستایی کنگاور اعتبار توسعه روستایی کنگاور اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروط بنیاد مسکن مانع تخصیص «قیر رایگان» به روستاها می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، «محسن زنگنه» در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: هر سال مجلس برای تأمین قیر رایگان مسیر سختی را طی می‌کند تا این مساله ابتدا در مجلس به تصویب برسد و پس از تأیید شورای نگهبان و هیأت عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام، جهت اجرا ابلاغ شود.

وی ادامه داد: اخیراً بنیاد مسکن شروطی را برای تهاتر قیر رایگان در نظر گرفته و تاکید کرده روستاها باید ۳۰،۳۵ درصد هزینه قیر را پرداخت کنند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با این کار عملاً روستاهای ضعیف با جمعیت زیاد و درآمد کم امکان استفاده از قیر رایگان را نخواهند داشت، چرا که حدود یک میلیارد تومان برای آنان هزینه در پی خواهد داشت.

زنگنه با بیان اینکه با این شروط بنیاد مسکن عملاً قیر رایگان به روستاهای متمول‌تر و برخوردارتر خواهد رسید، گفت: از رییس مجلس درخواست می‌کنم که به بنیاد مسکن تذکر دهد تا آیین‌نامه جدیدی را در این زمینه وضع نکند، چراکه چنین آیین‌نامه‌هایی مصوبه‌های مجلس را از ریل خارج کرده و باعث می‌شود قیر رایگان به روستاهای کمتر برخوردار نرسد.

کد خبر 6084171 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • جهش تولیدات کشاورزی همدان از مسیر مولدسازی روستاها می‌گذرد
  • شروط بنیاد مسکن مانع تخصیص «قیر رایگان» به روستاها می‌شود
  • اعطای بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی