Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@23:45:21 GMT

نجات جان مادر و کودک از گاز گرفتگی

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۷۴۰۷

نجات جان مادر و کودک از گاز گرفتگی

با حضور به موقع آتش‌نشانان در یک منزل مسکونی از مرگ یک مادر و کودک بر اثر گاز گرفتگی جلوگیری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سام نادری فرمانده ایستگاه ۲۲ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، اظهار کرد: ساعت ۱۰:۱۳ صبح امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر استشمام بوی شدید گاز در یک ساختمان مسکونی واقع در خانی آباد نو ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانان ایستگاه ۲۲ را برای بررسی علت این حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این حادثه در یک ساختمان مسکونی ۷ طبقه ۱۴ واحدی رخ داده که بوی شدید گاز شهری در داخل ساختمان پراکنده شده بود که پس از بررسی‌های به عمل آمده آتش‌نشانان، مشخص شد که بوی شدید گاز از یکی از واحدهای طبقه هفتم این ساختمان است.   فرمانده آتش‌نشانان این عملیات افزود: با توجه به عدم پاسخگویی ساکنان این واحد مسکونی و اعلام همسایگان مبنی بر حضور نفرات در داخل واحد مسکونی و شواهد موجود بر حضور اشخاص در داخل این واحد، آتش‌نشانان در حضور عوامل انتظامی درب واحد مسکونی را باز کردند که پس از بررسی‌های اولیه با باز ماندن شیر اجاق گاز منزل همچنین یک خانم و یک کودک بیهوش در داخل یکی از اتاق‌های این واحد مواجه شدند.   نادری تصریح کرد: پس از مشاهده علائم گاز گرفتگی در این دو نفر، آتش‌نشانان اقدامات اولیه درمانی را بر روی مصدومان انجام دادند که خوشبختانه توانستند هر دو مصدوم را تا حدودی به حالت اولیه باز گردانند.   وی گفت: پس از حضور عوامل اورژانس در محل حادثه هر دو مصدوم برای مداوا تحویل کادر پزشکی شدند و آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و ارائه توصیه‌های ایمنی به ساکنان و سرپرست خانواده به عملیات خود پایان دادند. انتهای پیام   منبع: فارس

منبع: دانا

کلیدواژه: آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 

          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی؛  افسر نگهبان آتش نشانی مشهد مقدس گفت:شامگاه حادثه حریق یک منزل مسکونی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۲۸ و ۳۸ به محل حادثه واقع در بولوار شهید چراغچی اعزام شدند.     آتشپاد سوم محمد اسلامی افزود: این حریق در طبقه دوم یک منزل سه طبقه رخ داده بود و با توجه به اینکه ساکنین پس از وقوع حادثه از منزل خارج شده بودند، حریق خوشبختانه بدون خسارت جانی و مصدوم، با تلاش آتش نشانان اطفا شد.     وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست به محض وقوع حادثه موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵ به آتش نشانی اعلام کنند.

 

دیگر خبرها

  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • سرباز وکارمند دادگستری کودکان را ازسیل نجات دادند
  • نجات جان دو کودک گرفتار درسیلاب ورودی دادگستری زرند
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • پایان تلخ جوان سنندجی در ته چاه | ۴ نفر توسط جوان سنندجی نجات یافتند