Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست روابط عمومی باشگاه استقلال در کمتر از ۲۴ ساعت پس از دریافت حکمش استعفا کرد! به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سهیل گوهری که روز چهارشنبه حکم سرپرستی روابط عمومی باشگاه استقلال را از احمد سعادتمند دریافت کرده بود، ظهر پنجشنبه از مسئولیت خود استعفا کرد.

در متن استعفای وی آمده است: «ضمن تشکر و قدردانی از اعتماد مدیریت باشگاه پرافتخار استقلال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا و درگیر شدن خانواده بنده با این بیماری امکان حضور فعالانه در باشگاه را نداشته و در شرایط حساس کنونی که تیم محبوبم استقلال در آن قرار دارد، اخلاقی نمی‌دانم که بدون تمرکز کافی که ناشی از مشکلات خانوادگیست حقی از هوادار و باشگاه ضایع کنم.

به همین دلیل به عنوان هوادار کنار باشگاه محبوبم خواهم ماند و از آن حمایت می‌کنم.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مدیرعامل استقلال فوتبال تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم کم آبی سد‌های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، عضو اصلی شورای راهبردی روابط عمومی بخش آب کشور گفت: هم اکنون ۱۲۷ میلیون متر مکعب آب در سد‌های استان با حجم ذخیره یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون متر مکعب وجود دارد.

کاظم جم  افزود: این حجم در مدت مشابه پارسال ۲۶۹ میلیون متر مکعب بود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: میزان بارندگی در سال آبی کنونی از مهر ماه ۱۴۰۲ تا کنون حدود ۸۴ میلی متر بوده است که نسبت به میانگین بلندمدت ۳۳ درصد کاهش دارد.

جم افزود: بارندگی‌های اخیر ممکن است این تصور را در ذهن شهروندان ایجاد کند که از خشکسالی و کم آبی عبور کرده ایم، این در حالی است که با یک ماه بارندگی، خشکسالی ۲ دهه جبران نمی‌شود و همچنان با تنش آبی مواجه هستیم از این رو مدیریت مصرف ضروری است.

دیگر خبرها

  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد
  • تداوم کم آبی سد‌های خراسان رضوی
  • ویدیوی احساسی از سردار آزمون و هوادار ویژه استقلال
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • گام‌های باشگاه هوادار برای دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • گام‌های باشگاه هوادار برای دریافت مجوز ملی و حرفه ای