Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز نوزدهم تیر ماه ۱۳۹۹ سردار آزمون با گلزنی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال روسیه به ششمین گلزن تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شد.

رونالدو هم هواداران خود را به استفاده از ماسک تشویق کرد.

برنامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ اعلام شد. نمایندگان ایران باید روز‌های ۲۴ و ۲۵ شهریورماه به مصاف حریفان خود بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان در تور ورزش گردی در ۹۰ ثانیه به غیر جزییات این اخبار از حواشی خاص ورزش ایران و جهان مطلع می‌شوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه ورزش ورزش گردی دانلود فیلم فیلم ورزشی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا

شاهکار تیاگو موتا که به اندازه یک اسکودتو ارزش دارد.

دیدار آاس رم و بولونیا در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 3-1 بولونیا به پایان رسید. شاگردان تیاگو موتا با این برد بزرگ در المپیکو، شاهکار خود را تکمیل کردند و دیگر باید آنها را یکی از نماینده های ایتالیا در فصل آتی لیگ قهرمانان اروپا دانست.

به نقل از اوپتا؛ بولونیا در 33 هفته فصل جاری موفق به کسب 62 امتیاز شده است. از زمان سه امتیازی شدن بردها (1994/95) این تعداد امتیاز در این مقطع از فصل برای بولونیا بی سابقه است. بولونیا آخرین بار در فصل 1966/67 تا پایان هفته سی و سوم موفق به کسب 62 امتیاز شده بود. (با در نظر گرفتن سه امتیاز برای هر برد) به این ترتیب آنها به زودی برای اولین بار در تاریخ می توانند بازی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • آغاز رکورد شکنی بندر امیرآباد در سال ۱۴۰۳
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا
  • ملی‌پوشان تنیس با پرواز جایگزین راهی اردن می‌شوند