Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با رئیس جمهور سوریه، گفت: ایران به ادامه تقویت روابط بین دو کشور دوست در زمینه‌های مختلف اهمیت می‌دهد.

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که به سوریه سفر کرده است با «بشار اسد» رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشار اسد در این دیدار از نتایج نشست‌های طرف‌های سوری و ایرانی و امضای توافقنامه های همکاری نظامی و فنی بین دو کشور که نمایانگر سطح روابط راهبردی بین سوریه و ایران و نتیجه سال‌ها فعالیت مشترک و همکاری برای مقابله با جنگ تروریستی علیه سوریه و سیاست‌های خصمانه برای هدف قرار دادن دمشق و تهران است، ابراز خرسندی کرد.  

سرلشکر باقری نیز تاکید کرد: ایران به ادامه تقویت روابط بین دو کشور دوست در زمینه‌های مختلف به علت داشتن منفعت متقابل برای ملت‌های دو کشور و مصون نگه داشتن آن‌ها در برابر تلاش‌ها برای دخالت در امور آن‌ها و هدف قرار دادن استقلال آن‌ها در تصمیم گیری، اهمیت می‌دهد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت رئیس جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی

رئیس جمهور ترکمنستان در جریان دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امر خارجه جمهوری اسلامی ایران، از شرکت‌های ایرانی برای فعالیت بیشتر در این کشور دعوت کرد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده، صبح پنجشنبه نهم فروردین با سردار بردی محمدف رییس جمهور این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار با تاکید بر اهمیت و اولویت توسعه روابط با همسایگان بویژه ترکمنستان در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، با ارزیابی مثبت از روند رو به رشد روابط دوجانبه، به اقدامات صورت گرفته از سوی مراجع ذیربط ایرانی برای اجرای توافقات صورت گرفته بین دو کشور از جمله در حوزه های اقتصادی تاکید کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی، کمیسیون همکاری های کنسولی و مرزی و توافقات صورت گرفته برای توسعه همکاری های اقتصادی دو کشور در زمینه گاز، برق، مدیریت آب، حمل و نقل و ترانزیت، اجرای طرح های زیربنایی و افزایش مبادلات بازرگانی، توسعه همکاری‌های دو کشور در موضوعات منطقه ای و بین المللی را مورد تاکید قرار داد.

رییس جمهور ترکمنستان نیز در این ملاقات با اظهار رضایت از سطح عالی تعاملات دوستانه و برادرانه دو کشور، از این همکاری ها به عنوان نمادی از روابط دوستانه در منطقه یاد کرد.

سردار بردی محمدف با اشاره به تجارب مثبت اجرای طرح های زیربنایی توسط شرکت های ایرانی در ترکمنستان، از شرکت های ایرانی برای فعالیت بیشتر در کشورش اعلام آمادگی کرد.

در این دیدار همچنین در خصوص برخی مسائل منطقه ای از جمله مبارزه با تروریسم، برقراری صلح و ثبات در افغانستان و همچنین دریای خزر تبادل نظر شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • جزییات دیدار مهم اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری
  • دیدار مهم اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری +جزئیات
  • دیدار هنیه با سرلشکر باقری
  • اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری دیدار کرد + جزئیات
  • اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری دیدار کرد
  • امیرعبداللهیان: در هفته‌های آتی شاهد جهش جدی تجارت ایران و ترکمنستان خواهیم بود
  • دیدار وزیر خارجه ایران با رئیس جمهور ترکمنستان
  • امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • دعوت رئیس جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری