Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار علیرضا تنگسیری، دربازدید از منطقه زاج و داربست جاسک با اشاره به آگاهی رهبر معظم انقلاب از مشکلات مردم افزود: فرمانده سپاه به ما امر کرده هر آنچه می‌توانید و در توان دارید برای خدمت به مردم عزیز بسیج کنید.

او گفت : مردم عزیز روستا‌های «زاج» و «داربست» در سیل ۶ ماه گذشته از روستای خود جابه‌جا شدند و در چادر‌های هلال احمر با این گرمایی که وجود دارد و توان انسان را می‌گیرد مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: هرفردی با دیدن این صحنه‌ها و گرمای منطقه و مشکلات و مشقتی که مردم دارند، انصافا اگر مردانگی باشد به غیرت مردانگیش بر می‌خورد و اگر مسلمان باشد به غیرت مسلمانی وی بر می‌خورد که مردم این منطقه تا این اندازه نیازمند هستند و ما باید برای حل مشکلات آن‌ها تلاش کنیم.

سردار تنگسیری گفت: مردم این منطقه نجیب و با فرهنگ هستند و در طول این مدت با وجود مشکلات لب به اعتراض نگشودند که نشانگر فرهنگ، بصیرت و عزت مردم را نشان می‌دهد.

او افزود: همه باید بسیج شویم با کمک استاندار و بهداری نیروی دریایی سپاه در اینجا مستقر می‌شود و کار‌های خدماتی مردم را آغاز می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: برداران ما در دولت قطعه بندی و زمین را مشخص کنند و ما هر آنچه از ماشین آلات مهندسی در نیرو داریم بسیج می‌کنیم تا مشکلات مردم را کم کنیم، این وظیفه ما بوده و فرمان، ولی امر ما است.

سردار تنگسیری  افزود: مقام معظم رهبری دقیق و به روز اطلاعات اینجا را دارند؛ به ما و برداران دولتی امر کردند که زودتر به مشکلات مردم رسیدگی کنیم.

او گفت: ما وظیفه داریم در جغرافیایی که ساکن هستیم مشکلاتی که برای مردم به وجود آمده را با بسیج کردن امکانات برطرف کرده و شرایط زندگی را بهبود بخشیم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زاج و داربست شهرک شهید سلیمانی شهرستان جاسک رهبر انقلاب سردار تنگسیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سپاه استان البرز ضمن تبریک و تسلیت بابت به شهادت رسیدن شهید القدس بهروز واحدی توسط دشمن سیه دل و ناجوانمرد صهیونیستی، از مردم شهید پرور و انقلابی ایران اسلامی و به ویژه مردم شریف استان البرز جهت وداع با پیکر این شهید والامقام همزمان با چهارشنبه هشتم فروردین راس ساعت ۱۵ در خیابان وحدت اسلامی تهران (ضلع جنوبی پارک شهر) دعوت به عمل می‌آورد.   همچنین مردم شریف استان البرز همزمان با پنجشنبه نهم فروردین ماه از ساعت ۱۹:۱۵ می‌توانند از مقابل حوزه ۱۱۷ شهید صدوقی (بلوار هفت تیر نبش خیابان فردوسی) و سپس در مسجد صاحب الزمان علیه السلام در مراسم وداع با پیکر این شهید والامقام مقام در کرج حضور پیدا کنند.   در ضمن مراسم اقامه نماز و تشییع پیکر شهید بهروز واحدی همزمان با دهم فروردین ماه پس از نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی کرج برگزار می‌شود و پیکر مطهر ر شهید در امامزاده حسن علیه السلام تدفین خواهد شد.   حضور باشکوه مردم شهید پرور استان البرز باعث آرامش روح آن شهید بزرگوار و تسلای خاطر خانواده آن شهید والامقام و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • انتقاد یک فعال رسانه‌ای اصولگرا به زاکانی/ ۶ مسجد و حسینیه در اطراف پارک قیطریه/ شهرداری با بسیج دانشجویی+ نقشه منطقه
  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • تعامل مسئولان بوکان برای توسعه و حل مشکلات مردم
  • دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومین خوی ساخته می‌شود
  • شهادت یک مستشار ایرانی در دیرالزور سوریه
  • شهادت پاسدار ایرانی در حملات رژیم صهیونیستی به سوریه + عکس
  • وزارت راه و شهرداری‌ها به ساخت مساجد توجه کنند