Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:52:10 GMT

شروط 5 گانه AFC برای کشور میزبان لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۷۶۰۶

شروط 5 گانه AFC برای کشور میزبان لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان برگزاری ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 را اعلام کرد و تیم‌های حاضر در این مسابقات، از شرایط خود برای ادامه تورنمنت مطلع شدند.

به گزارش "ورزش سه" قرار است ادامه فصل لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز و در دو کشور (برای منطقه غرب و شرق) دنبال شود؛ در منطقه غرب میزبانی برعهده قطری هاست و AFC شروط خود را برای برگزاری این مسابقات در کشور قطر اعلام نموده است؛ با اعلام نشریه «الریاضیه» عربستان شروط میزبانی برای ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2020 به شرح زیر اعلام شده است:

 

* کشور میزبان باید توانایی برگزاری بازی‌ها در زمانبندی اعلامی از سوی AFC را بدون تغییر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* وضعیت بهداشتی کشور باید در شرایط خوبی باشد و کرونا شیوع گسترده‌ای در این کشور نداشته باشد  و پروازها به راحتی به این کشور انجام شود.
* برای هر تیم به صورت جداگانه یک زمین تمرین وجود داشته باشد.
* کشورهای میزبان دارای ورزشگاه‌هایی باشد که مجهز به سیستم تهویه هوا پیشرفته باشد.
* زیرساخت و امکانات لازم برای گرفتن تست کرونا از تمام اعضای کاروان‌ تیم‌های مختلف هنگام ورود به کشور را داشته باشد.

 

لیگ قهرمانان آسیا ای اف سی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا ای اف سی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد

دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه دیروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پنالتی و ۳۸-پنالتی) و کاکو (۵۶-پنالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آن‌ها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آن‌ها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

دیگر خبرها

  • خوشحالی از حذف سیتی: تکرار سه‌گانه در خواب!
  • طعنه همسر گوندوگان به بارسا: فاتح سه‌گانه! (عکس)
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • مراغه میزبان نهمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*