Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس با اشاره به ضرورت دارا بودن شایستگی‌های تخصصی برای تصدی مدیریت مدارس، گفت: فرآیند آزمون و مصاحبه 62 متقاضی پست مدیریت مدارس در گنبدکاووس در حال اجراست.

کمال‌الدین نظرنژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه مدیریت در کنار همه ویژگی‌های ذاتی نیازمند فراگیری برخی مولفه‌های اکتسابی نیز هست، اظهار کرد: مدارس محل تربیت نسل آینده کشور بوده و قطعا باید مدیرانی این محل‌ها را اداره کنند که شایسته و آشنا به همه جوانب تربیت و علم‌اندوزی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در شهرستان گنبدکاووس با اخذ مصاحبه‌های تخصصی از متقاضیان صورت می‌گیرد، افزود: در این مصاحبه‌ها توانمندی‌های شخصی، عمومی، مدیریتی و اجتماعی افراد توسط معاونین و کارشناسان خبره اداره آموزش و پرورش زیر نظر رئیس اداره صورت می‌گیرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با در مرحله نخست اعلام آمادگی فرهنگیان برای تصدی پست مدیریت در مدارس تعداد 62 نفر متقاضی بوده‌اند، خاطرنشان کرد: در مرحله نخست و آزمون علمی اولیه و عمومی  تعداد 31 نفر از این عزیزان حائز حداقل نمره به منظور شرکت در مصاحبه تخصصی شدند.

نظرنژاد با اشاره به اینکه در مصاحبه حضوری افراد که در شرایط کاملا کنترل شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد پیرامون محورهای مدیریت و برنامه‌ریزی، روانشناسی شخصیت، مشاوره و آشنایی با مقررات و آیین‌نامه‌های مربوط به مدارس پرسش‌هایی مطرح می‌شود، ادامه داد: نفرات برگزیده در این مرحله نیز نهایتا برای اخذ پست مدیریت به معاونت‌های تخصصی ابتدایی و متوسطه معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه فرآیند اخذ مصاحبه‌های تخصصی متقاضیان تصدی پست مدیریت در مدارس دو روز به طول خواهد انجامید، گفت: امیدواریم بتوانیم در تمامی انتصابات و فرآیندهای انتخابی در آموزش و پرورش گنبدکاووس با توجه ویژه به شایسته‌سالاری و توانمندی‌های افراد اقدامات خود را ساماندهی کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید از مدیرانی قوی برای مدیریت مدارس خود استفاده کند، تصریح کرد: فقط و فقط این مدیران قوی هستند که می‌توانند مدیرانی شایسته و در طراز انقلاب را در آغوش خود پرورش داده و به آینده کشور تقدیم کنند.

انتهای پیام/83014

منبع: فارس

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری سید ابراهیم رئیسی آموزش مدیریت آزمون مدارس اداره اخذ مصاحبه های تخصصی متقاضیان تصدی پست مدیریتی مدیران مدارس انتصاب انتخاب کمال الدین نظرنژاد اداره آموزش و پرورش رئیس اداره پست مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ هزار نفر در مدارس ابتدایی کشور به کارگیری می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حمید طریق حسینی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از مدارس گرمسار، بیان کرد: ۲۸ هزار نفر که در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش قبول شدند، در مدارس ابتدایی سراسر کشور به کار گیری می‌شوند.

وی کیفیت بخشی به فرآیند آموزشی و پرورشی را هدف این اقدام دانست و تاکید کرد: تأمین نیروی انسانی یکی از راهبردهای وزارتخانه در این زمینه است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش همچنین گفت: در تحولی دیگر برای ساخت یک هزار اتاق ورزش تخصصی در مدارس دوره اول ابتدایی برنامه ریزی شده است.

حسینی با بیان اینکه تقویت سلامت و افزایش سواد حرکتی دانش آموزان هدف و محور اصلی این طرح است، تاکید کرد: طرح‌های استعدادیابی و مهارت آموزی ورزشی نیز در این قالب در مدارس کشور اجرایی می‌شود.

کد خبر 6084755

دیگر خبرها

  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • ۲۸ هزار نفر در مدارس ابتدایی کشور به کارگیری می‌شوند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد