Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود با بیان این‌که معدوم سازی گرگاس‌ها بلامانع است، گفت: شناسنامه‌دار کردن سگ‌های صاحب دار الزامی است و اگر کسی اقدام به شناسنامه دار کردن سگ خود نکند سگ به عنوان سگ ولگرد جمع آوری خواهد شد.

امین امینیان در جلسه ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا، اظهار کرد: افزایش مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 نشان دهنده وضعیت نامناسب شهرستان هشترود بوده و اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود شاهد به بار آمدن فاجعه انسانی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برگزاری هرگونه مراسمات اعم از عروسی و عزا در هشترود ممنوع بوده و در صورت مشاهده، افراد متخلف به مجموعه قضایی معرفی خواهند شد.

وی اظهار کرد: به علت شیوع کرونا، اصناف سطوح سه و چهار، تا اطلاع بعدی حق هیچ گونه فعالیتی را ندارند و مغازه‌هایشان باید بسته بماند.

امینیان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: عملکرد ادارات متولی در جمع آوری و کنترل سگ‌های ولگرد رضایت بخش نیست.

وی مطرح کرد: وجود سگ های ولگرد در سطح شهر، ناامنی اجتماعی و بهداشتی را در پی دارد و باید برای ساماندهی سگ‌های بلاصاحب تصمیمات جدی‌تری از طرف شهرداری، دامپزشکی و سایر ادارات متولی اتخاذ شود.

نماینده عالی دولت در هشترود یادآور شد: میزان حیوان گزیدگی در هشترود که بیش از 80درصد آن توسط سگ صورت گرفته، سه برابر میانگین کشوری است.

برگزارکنندگان مراسم عزا و عروسی در هشترود، دادگاهی می‌شوند

به گزارش ایسنا، رئیس دادگستری هشترود نیز در این جلسه، گفت: افرادی که در ایام کرونایی اقدام به برگزاری مراسمات مختلف از جمله عروسی و عزا بکنند، دادگاهی خواهند شد.

رحیم استادی اظهار کرد: شعبه ویژه‌ای در دادگستری هشترود برای رسیدگی به تخلفات کرونایی ایجاد شده و هر کسی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند به عنوان مجرم شناخته شده و به جرم تهدید بر علیه امنیت ملی در این شعبه محاکمه خواهد شد.

شهردار هشترود نیز در این جلسه، خاطر نشان کرد: شهرداری هشترود همگام با سایر ادارات در پیشگیری از شیوع کرونا و در انجام کمک‌های مومنانه پیشقدم بوده است.

مهدی پور صادق از اختصاص کمک‌های بهداشتی و معیشتی کارکنان شهرداری به بعضی از مراجعه کنندگان نیازمند خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جمع آوری سگ‌های ولگرد اشاره کرد و گفت: صید سگ‌های ولگرد به صورت روزانه و در ساعات مختلف شبانه روز انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: شهرداری هشترود طبق دستورالعمل موجود، اقدام به جمع آوری و جداسازی سگ‌های مریض و سالم کرده و با کمک اداره دامپزشکی سگ‌های سالم را پلاک گذاری خواهد کرد و بعد از آن به مراکز مجاز نگهداری خواهد فرستاد.

پورصادق از جمع آوری 54 قلاده سگ در شهر هشترود خبر داد و گفت: متاسفانه سگ‌های ولگرد شهرهای اطراف، در محدوده این شهر رهاسازی می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس سگ شناسنامه دار کردن محدودیت های کرونایی مراسم عزاداری مراسم عروسي سگ های ولگرد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود

 قشلاقی در جلسه شورای آموزش و پرورش هشترود با بیان اینکه نبود مدارس فرزانگان و تیزهوشان باعث مهاجرت نخبگان و دانش آموزان تیز هوش به سایر شهر‌ها می‌شود گفت: این کار باعث بالا رفتن رتبه کنکور سایر شهر‌ها و پایین آمدن رتبه کنکور در هشترود می‌شود.

وی ادامه داد: اگر یک مدرسه در هشترود ایجاد شود می‌تواند دانش آموزان مناطق هشترود، نظرکهریزی و چاراویماق را پوشش دهد و باعث افزایش رتبه کنکور در این مناطق شود.

قشلاقی افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ فرهنگیان در مناطق هشترود و نظرکهریزی و تجهیز هنرستان فنی وحرفه‌ای را خواستار شد و افزود: اگر این هنرستان تجهیز شود رغبت دانش آموزان به ادامه تحصیل در این رشته‌ها بیشتر می‌شود.

وی گفت: متاسفانه راه دسترسی به تنها هنرستان فنی و حرفه‌ای هشترود هم با توجه به اینکه در خارج از محدوده شهر قرار دارد خراب شده است و غیر قابل تردد است از این رو دانش آموزان علی الخصوص در زمان‌های بارش به سختی به این هنرستان رفت و آمد می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جولان سگ های ولگرد در معابر شهرستان قرچک
  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله گردها در تهران/ سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند ؟
  • سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند؟
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله‌گرد‌ها در تهران
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله گردها در تهران | سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند ؟
  • پشت پرده سلاطین زباله تهران فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • پشت پرده مافیای زباله فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • ۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند