Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان فرماندار کاشان گفت: خواسته‌های قانونی و به حق مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران  نباید به هیچ عنوان در دستگاههای اجرایی شهرستان انباشته شود، بلکه با برنامه‌ریزی و حسن نیت باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

علی‌اکبر مرتضایی قهرودی امروز (پنجشنبه، ۱۹ تیر ماه) در نشست کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کاشان اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه، تورم و فشارهای معیشتی اهمیت دوچندان داشته و نقش‌آفرینی تولیدکنندگان و صنعتگران در خط مقدم جنگ اقتصادی بسیار اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حفظ جایگاه والا و رسیدگی به امور خانواده‌های معظم شهدا همواره مورد تاکید است اما آنها نیازمند ترحم و دلسوزی نیستند بلکه شناسایی و اجرای درست قانون بخش زیادی از مشکلات جامعه ایثارگران را برطرف می‌کند.

به گزارش ایسنا، فرماندار  کاشان تاکید کرد: قانون حقوق ایثارگران و خانواده شهدا، در چارچوب شرح وظایف هر دستگاه باید اجرا شود و برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری، باید مشکلات و نیازها جمع‌آوری و بر اساس اولویت در یک بازه زمانی مشخص برطرف شود.

مرتضایی قهرودی گفت: روحیه ایثار و شهادت، روحیه‌ای همیشه زنده و تحرک بخش برای خدمت در تمام عرصه‌ها است. روحیه ایثار و شهادت از پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تا بروز بلایای طبیعی و اکنون در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در میان قشرهای گوناگون جامعه تسری داشته و دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سمیه اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: با توجه به حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم انقلابی قزوین جهت شرکت در برنامه احیای شب‌های قدر، امسال نیز همچون سال‌های گذشته این برنامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان اوقاف و امور خیریه استان در امامزاده حسین(ع) و گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌شود.
وی افزود: در این برنامه معنوی ضمن تلاوت آیات قرآن مجید و استفاده از بیانات سخنرانان، مادحین به اجرای برنامه احیا خواهند پرداخت.
این مقام مسئول گفت: برنامه فوق در شب‌های جمعه دهم، یکشنبه دوازدهم و سه‌شنبه چهاردهم فروردین ماه ۱۴۰۳ همزمان با شب‌های قدر ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۲ برگزار خواهد شد.
اسمعیلی از عموم مردم به‌ویژه عموم خانواده‌های شهدا و ایثارگران دعوت کرد تا در جوار فرزند امام رضا(ع) و شهدا حضور یافته و دعاهای مربوطه را زمزمه کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888682

دیگر خبرها

  • دیدار مسئولان آستارایی با خانواده شهدا
  • مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در دشتی همچنان پابرجا است
  • شادی و نشاط شاه‌کلید داشتن خانواده‌ای پویا
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاههای اجرایی برای برگزاری روز جهانی قدس
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران