Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:59:36 GMT

یونایتد با این همه جوان، به تجربه ماتیچ نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۷۷۴۹

یونایتد با این همه جوان، به تجربه ماتیچ نیاز دارد

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد از تمدید قرارداد نمانیا ماتیچ با این تیم ابراز خوشحالی کرد و گفت شیاطین سرخ به تجربه او نیاز دارند.

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد تمدید قرارداد نمانیا ماتیچ با این تیم را اتفاقی مهم برای شیاطین سرخ دانست و گفت یونایتد با توجه به بازیکنان جوان زیادی که این روزها در تیمش دارد به تجربه بازیکنی مثل ماتیچ نیازمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اشاره سولسشر به حضور پررنگ جوانان در ترکیب یونایتد درست به نظر می‌رسد و از جوانان این روزهای ترکیب اصلی یونایتد می‌توان به ستاره‌هایی مثل مارکوس راشفورد، میسون گرین وود، آرون فان بیساکا، اسکات مک تومینای و دیگران اشاره کرد.

 

سولسشر بعد از تمدید قرارداد نما نیا ماتیچ ۳۱ ساله با یونایتد در گفتگو با وب‌سایت باشگاه با استقبال از این خبر گفت: " از اینکه می‌بینم نمانیا می‌خواهد اینجا بماند خیلی خوشحالم. او در سال‌های گذشته ثابت کرده که برای ما چقدر مهم است. تجربه او هم برای ما عاملی است که به شدت به آن نیازمندیم. ماتیچ کسی است که فتح لیگ برتر را تجربه کرده".

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت: " با این همه جوانی که این روزها در تیم ما بازی می‌کنند ما به بازیکن با تجربه‌ای مثل او نیازمندیم. برای همین من خیلی خوشحالم که باشگاه توانست مساله تمدید قرارداد ماتیچ را حل کند".

 

 

 

نمانیا ماتیچ منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نمانیا ماتیچ منچستر یونایتد تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد

خوان لاپورتا مدیر باشگاه بارسلونا  در نشست خبری امروز خود گفت: ژاوی از تصمیم خود مبنی بر ترک باشگاه در پایان فصل جاری منصرف شده و یک سال دیگر نیز سرمربی بارسلونا خواهد بود.

او ادامه داد: ما سعی می‌کنیم به فرمول یک برابر یک برسیم (یک خرید در ازای یک فروش). لالیگا به ما به خاطر تلاش‌هایی که برای کاهش صورت‌حساب دستمزد انجام داده‌ایم، تبریک گفته است. در پایان فصل ما تلاش می‌کنیم، برخی از پروژه‌های اقتصادی را که روند خوبی داشته‌اند، نهایی کنیم. در نهایت با همکاری تیم مدیریت ورزشی، بهترین تصمیم‌ها را برای تابستان خواهیم گرفت و تیم خوبی را در اختیار ژاوی قرار خواهیم داد.

لاپورتا در خصوص اینکه گفته بود فصل بدون جام تبعاتی برای کادر فنی خواهد داشت ولی حالا به ژاوی اعتماد کرده است، گفت: ما فکر می‌کنیم که در این فصل علی‌رغم عدم دستیابی به اهداف، چیز‌های مثبتی در تیم دیده شد. پروژه نیاز به ثبات دارد و شاهد ظهور جوانان در تیم اصلی بودیم. من می‌بینم که اشتیاق و اعتماد به نفس تیم دست نخورده است.

پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵ بر ۳، ژاوی اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد.

با وجود تمدید قرارداد ژاوی و دکو دستیارش هواداران آبی و اناری ها انتظار دارند این تیم ناکامی هایش در فصل جاری را در فصل آینده با قهرمانی جبران کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • تهدیدی به نام سندروم «ددی ایشو»!