Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس برای رویارویی با تیم تبریزی از حضور سه هافبک و یک مدافع خود محروم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پزشک پرسپولیس در توضیح آخرین وضعیت مصدومان تیم گفت: محمد نادری که از ناحیه کشاله ران مصدوم بود، در حال حاضر زیر نظر کار پزشکی و مربی بدنساز، برنامه‌های خود را دنبال می‌کند.

وی در ادامه افزود: همین شرایط برای امید عالیشاه نیز وجود دارد که از ناحیه کشاله مصدوم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید امیری البته از ناحیه همسترینگ مصدوم شده بود که به همین ترتیب زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم قرار دارد ولی محسن ربیع‌خواه با آسیب دیدگی از ناحیه پاشنه پا، فعلا تحت نظر کادر پزشکی است.

علیرضا حقیقت در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن مسابقه ماشین سازی تبریز و با صلاحدید سرمربی تیم مقرر شد این ۴بازیکن در این بازی حضور نداشته باشند و برنامه‌ها برای بهبودی و آماده‌سازی آن‌ها جهت دیدارهای آینده آماده شوند.

حقیقت در پایان تاکید کرد: امیدواریم و تلاش می‌کنیم که این ۴ بازیکن با کامل شدن دوره آماده سازی بعد از بهبودی آسیب دیدگی بعد از بازی ماشین سازی در اختیار سرمربی قرار بگیرند.

 

 

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد اظهار کرد: در ساعت ۲۱:۱۰ شب گذشته گزارش تلفنی مبنی بر برخورد کامیون با دو خودرو پژو و روآ در کنارگذر شمالی اراک حدفاصل روستای نمک کوه به واحد ارتباطات اورژانس اعلام شد که ۲ تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این سانحه سه نفر مصدوم شدند که مصدومان پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی به بیمارستان امام حضرت ولیعصر (عج) منتقل شدند.

کد خبر 6081163

دیگر خبرها

  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • پرسپولیس همچنان با دو مصدوم از فیفادی مارچ
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر