Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور؛ جواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور روز پنجشنبه در بخشنامه‌ای به کلیه استانداران، روسای سازمان‌های وابسته، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران، ادارات کل ثبت احوال استان‌ها و شهرستان، شورا‌های اسلامی شهر و روستا و کلیه واحد‌های تابعه وزارت کشور، با توجه به نگرانی‌ها درخصوص شیوع بیماری کرونا و براساس مصوبات بیست و هفتمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که در ۱۴ تیرماه برگزار شد، تصریح کرد: از تاریخ ابلاغ این بخشنامه کلیه مدیران و کارکنان شاغل در واحد‌های مصرح فوق الذکر، ملزم به استفاده از ماسک در محل کار هستند و در صورت عدم رعایت، از ورود آنان به محل کار ممانعت بعمل آمده، بدیهی است هرنوع عدم همکاری و توجه به این امر از سوی کارکنان منجر به عدم امکان حضور آنان در محل کار گردد، غیبت تلقی و مطابق مقررات با آنان برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این بخشنامه تاکید شده است: مسئولان ادارات و واحد‌های وابسته و تابعه مکلفند ضمن راهنمایی مراجعان و متقاضیان دریافت خدمات در خصوص رعایت کامل دستور العمل و پروتکل‌های بهداشتی محیط اداری، از ورود کسانی که فاقد ماسک هستند به محیط اداری و مراکز ارائه خدمات و واحد‌های عملیاتی جلوگیری نموده و از ارائه خدمات مورد درخواست آنان خودداری نمایند.
در این نامه تصریح شده است: مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه به عهده استانداران و روسای سازمان‌های وابسته و تابعه و شهرداران است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرونا ماسک وزارت کشور پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از اتفاقات رخ داده در جریان رقابت‌های کشتی نونهالان مازندران، مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان این استان خواست به قید فوریت، تخلفات رخ داده را مورد بررسی قرار داده و برای تصمیم‌گیری به این مرکز گزارش کند.

امروز فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان از حمله و چاقو کشی افرادی در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در استان مازندران به عوامل برگزاری این مسابقات می داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • ورود واگن های وارداتی مترو امسال
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش
  • ثبت برنامه ماهانه واحد‌های تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش