Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: ۷۸ فقره پروانه بهره برداری صنایع اصفهان در سه ماهه گذشته صادر شد و 231 فقره سرمایه گذاری جدید هم با پیش بینی سرمایه گذاری سه هزار و ۷۴۵ میلیارد تومان و اشتغال ۲ هزار نفر در برنامه استان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ دکتر عباس رضایی روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری ۲ طرح صنعتی که به صورت ویدیو کنفرانس با دستور رییس جمهوری و با حضور معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در اصفهان برگزار شد، گفت : در ماههای گذشته برغم تحریم‌های اقتصادی بین المللی و بحران کرونا، ۷۸ فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری سه هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۱۲ هزار نفر در استان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۲۳۱ فقره سرمایه گذاری جدید هم با پیش بینی سرمایه گذاری سه هزار و ۷۴۵ میلیارد تومان و اشتغال ۲ هزار نفر در برنامه استان قرار دارد.

استاندار اصفهان با اشاره به تاکید رییس جمهور در مورد توجه به بخش معدن افزود: این استان با ۸۳۸ معدن فعال و اشتغازایی ۱۰ هزار نفر رتبه اول کشور را در بخش معادن به خود اختصاص داده است.

 وی خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از ۹۰ هزار تن گندم کشاورزان شهرستان اصفهان توسط جهاد کشاورزی خریداری شده و مبلغ آن در مدت یک هفته به کشاورزان پرداخت شده است.

رضایی با اشاره به تسهیلات اختصاص یافته به استان در زمینه کرونا بیان کرد: از مجموع ۵۰ هزار میلیارد تومان، این استان در تخصیص تسهیلات ویژه کرونا رتبه دوم کشوری را پس از تهران دارد.

وی گفت: رتبه سوم کشور هم در پارک‌ها از نظر جذب میزان تسهیلات ۱۲ درصد به اصفهان اختصاص پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ریاست جمهوری استانداری اصفهان وزیر صمت میلیارد تومان سرمایه گذاری بهره برداری هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی استان گفت:یکی از ظرفیت‌های مهم استان حوزه معدن و صنعت است که در رشد تولید و اشتغال تأثیر بسیاری دارد.   یعقوبعلی نظری افزود: از شهریور ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲ در حوزه صنایع معدنی و صنعت استان ۱۵۰ هزار میلیارد تومان (همت) سرمایه‌گذاری شده است.   وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های رسیده از وزارت صمت، به ظرفیت شهرک‌های صنعتی استان در دو سال و نیم گذشته ۲۶ و نیم درصد اضافه شده است.   استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به شعار جهش تولید با مشارکت مردم، سیاست ما در بخش‌های مختلف این است که زمینه را برای فعالیت بخش خصوصی فراهم کنیم.   نظری افزود: نتیجه تلاش دستگاه‌ها در سال ۱۴۰۳ از نظر جریان اقتصادی باید انسجام، تلاش بیشتر و خروجی بهتر باشد.

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار حلقه چاه آب در مازندران غیرمجاز است
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی
  • دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی ابلاغ شد
  • رشد ۵۳ درصدی اخذ حقوق دولتی در کردستان
  • صدور و تمدید 3259 مجوز سرمایه گذاری در سال 1402 در قشم| 54 طرح جدید اقتصادی به بهره برداری رسید 
  • هفت‌هزار و ۹۲۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت خمین انجام شد
  • ۳۲۵۹ مجوز سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم صادر و تمدید شد