Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار فارس خواستار توجه ویژه به توزیع امکانات و زیرساخت‌های ورزشی در همه استان و به ویژه شهر شیراز با جمعیت دو میلیونی شد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری فارس از شیراز، سید احمد احمدی‌زاده در مراسم معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به وجود ۳۶ شهرستان، ۹۳ بخش، ۱۱۳ شهر و ۲۵۰۰ روستا در استان فارس خواستار توجه ویژه به توزیع امکانات و زیرساخت‌های ورزشی در همه استان و به ویژه شهر شیراز با جمعیت دو میلیونی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث زیرساخت‌ها با وجود تنگناها و تحریم‌های ظالمانه اقدامات خوبی در استان انجام شده و سرانه فضای ورزشی فارس افزایش زیادی داشته که شاخص ترین آن تکمیل ورزشگاه پارس است و لازم است برای تکمیل طرح های نیمه تمام استان و به ویژه سالن ورزشی ۶ هزار نفره در حال ساخت شیراز که پیشرفت زیادی داشته نیز از تمام ظرفیت ها استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس حمایت از ورزشکاران مدال‌آور جانباز و معلول را یکی از مطالبات این قشر از جامعه ورزش دانست که بارها از جانب آنان به استانداری مکاتبه شده و از سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خواست در راستای حل مشکل این عزیزان نیز چاره ای بیندیشد.

احمد‌زاده با اشاره به حضور نمایندگان فارس در لیگ برترفوتبال کشور در سال های گذشته از نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی نیز خواست تا برای بازگشت فوتبال فارس به سطح اول کشور از اختیارات خود برای کمک به این تیم ها استفاده کنند.

معاون استاندار فارس توجه به جوانان و سازمان های مردم نهاد را نیز از سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان فارس خواستار شد.

انتهای پیام/ م

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون استاندار فارس سید احمد احمدی زاده فارس معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده

معاون اول رئیس جمهور در تماس با استاندار سیستان و بلوچستان بر امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده استان تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار سیستان و بلوچستان ‌پیگیر‌ آخرین وضعیت مناطق تحت تأثیر سیلاب شد و بر بسیج همه دستگاه‌های امدادرسان تاکید کرد.

معاون اول رئیس جمهور ‌بر ضرورت بسیج همگانی همه دستگاه‌های امدادرسان برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.

‌مخبر در این تماس که پیرو پیگیری رئیس جمهور صورت گرفت، ضمن اعلام آمادگی برای رفع نیازهای ضروری استان، از استاندار سیستان و بلوچستان خواست تا آخرین وضعیت مناطق تحت تأثیر سیل را بصورت مستمر گزارش کند.

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این ارتباط تلفنی ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت موجود، از آماده باش همه دستگاه های امدادی و نهادهای اجرایی برای امدادرسانی به مردم تا رسیدن به وضعیت پایدار خبر داد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • میراب‌ها و توزیع عادلانه آب در کن | مدت آبرسانی چگونه با پنگان محاسبه می‌شد؟
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب