Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ فصلی فوق العاده را پشت سر گذاشت و در بوندسلیگا و دی اف بی پوکال به قهرمانی رسید.

روبرت لواندوفسکی یکی از بهترین فصل های فوتبالش را در بایرن مونیخ پشت سر می گذارد. لواندوفسکی امروز (پنجشنبه) یک جایزه دیگر به ویترین افتخاراتش اضافه می کند.

به گزارش طرفداری به نقل از اسکای، اتحادیه بازیکنان حرفه ای آلمان (VDV) نتیجه رای گیری انتخاب بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، لواندوفسکی با کسب 40.2 درصد آرا به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شده است. جیدون سانچو 13.9 درصد و یاشوا کیمیش 7.2 درصد آرا را به خود اختصاص داده اند.

در بخش مربیان هم هانسی فلیک با 58.2 درصد رای، به عنوان بهترین مربی فصل بوندسلیگا انتخاب شده است. آلفونسو دیویس هم با کسب 45.9 درصد آرا، عنوان بهترین بازیکن تازه وارد فصل بوندسلیگا را به خود اختصاص دارد.

ترکیب بهترین بازیکنان بوندسلیگا در فصل 2019-2020 به انتخاب بازیکنان بوندسلیگا 1، بوندسلیگا 2، دسته 3 و لیگ منطقه ای:

نویر (42.3 درصد)

دیویس (80.4 درصد) - آلابا (70.6 درصد) - هوملس (40.7 درصد) - حکیمی (61.3 درصد)

کیمیش (73.2 درصد)

ورنر (55.7 درصد) - سانچو (61.3 درصد)

هاورتس (68 درصد)

لواندوفسکی (87.6 درصد) - هالند (34 درصد)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اولاف شولتس صدراعظم آلمان، با الویت خواندن تاسیس اتحادیه بانکی اروپا خواستار همگونی بیشتر در بازار‌های مالی در سراسر منطقه شد.
اتحادیه بانکی، طرحی است که پس از بحران مالی برای متمرکز کردن نظارت بر وام دهندگان بزرگ در بانک مرکزی اروپا طراحی شده است.
با این حال، آلمان با عنصر اصلی این طرح، یعنی حمایت از سپرده‌ها مخالفت کرده است. لیندنر وزیر دارایی آلمان خواستار پیشرفت در اتحادیه بازار سرمایه برای بهبود امکانات مالی کسب و کار با تمرکز بر ابزار اوراق بهادار، ادغام دارایی‌ها باهدف بسته بندی مجدد و فروش آنها به سرمایه‌گذاران شد.

دیگر خبرها

  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • حرف آخر ، بهترین انتخاب برای موفقیت در کنکور 1403
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید