Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:39:49 GMT

پرسپولیس با 6 تغییر در جدال با ماشین سازی

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۸۲۰۳

پرسپولیس با 6 تغییر در جدال با ماشین سازی

یحیی گل محمدی احتمالا با شش تغییر بزرگ در جدال با ماشین سازی در استادیوم سردار قاسم سلیمانی تیمش را به میدان بفرستد.

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری، محمد نادری، امید عالیشاه، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا و شاید شجاع خلیل زاده که طی هفته گذشته به دلیل مصدومیتی که دچارش بود به خوبی نتوانست در تمرینات حضور یابد، تغییرات اصلی یحیی گل محمدی در جدال با ماشین سازی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کامیابی نیا به دلیل محرومیت غایب قطعی پرسپولیس در این بازی خواهد بود و این در حالیست که عالیشاه، وحید امیری و ربیع خواه نیز این تیم را در سفر به تبریز همراهی نمی‌کنند و در نهایت یحیی گل محمدی در انتظار مشخص شدن وضعیت نادری و خلیل زاده برای این بازی خواهد بود تا مجبور شود با تغییراتی وسیع تیمش را برابر رضا مهاجری و شاگردانش به میدان بفرستد.

 

مهمترین مشکل یحیی گل محمدی در دفاع سمت چپ و هافبک دفاعی خواهد بود. در سمت چپ در صورتی که نادری به طور قطع به این بازی نرسد، با توجه به غیبت محمد انصاری و البته شرایط ربیع خواه، باید دید سرمربی پرسپولیس در نهایت به کدام بازیکن اعتماد خواهد کرد.


در پست هافبک دفاعی نیز پرسپولیس کمال کامیابی نیا را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و ربیع خواه نیز دچار مصدومیت شده است. اتفاقی که باعث خواهد شد سردرگمی بزرگی برای چینش 11 نفره سرخپوشان برای این بازی شکل گیرد و باید دید در نهایت سرمربی سرخ‌ها که گام های پایانی برای دستیابی به قهرمانی را پشت سر می‌گذارد، در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران یحیی گل محمدی ربیع خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز

به گزارش قدس آنلاین، حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ های تبریز حاضر می شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می شود. پرسپولیسی ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

دیگر خبرها

  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟