Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@15:35:17 GMT

ترافیک نیمه سنگین در هراز و فیروزکوه

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۸۲۰۴

ترافیک نیمه سنگین در هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون بار ترافیکی از جنوب به شمال محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پرحجم در جریان است.

به گزارش مشرق، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش، در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: محور کندوان و هراز یکطرفه می‌شود

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، ادامه داد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و پر حجم گزارش شده و خودروها به مرور در حال تخلیه این محور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، نیمه سنگین و روان در جریان است و هموطنان به دلیل گنجایش بالای عبور خودروها از این محورها، بدون گره ترافیکی در حال تردد هستند.

سرهنگ محبی اضافه کرد: پیش‌بینی شده فردا در صورت افزایش بار ترافیکی، محور هراز از ساعت ۱۵ از رودهن به سمت شمال مسدود و از ساعت ۱۷ لغایت ۱۲ این محور از آب اسک به سمت رودهن به صورت یک طرفه در خواهد آمد.

وی تأکید کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، رعایت مدیریت زمان سفر، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و رعایت حقوق شهروندی می‌تواند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم فیروزکوه مشرق پردیس استان تهران اخبار حوادث شرق استان تهران نیمه سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور

به گزارش خبرنگار مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی‌اند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک، آزادراه کرج - قزوین محدوده مهر ویلا، محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهر قدس، آزادراه ساوه - تهران حدفاصل ده شاد تا احمدآباد مستوفی و محور ورامین – تهران محدوده قلعه نو سنگین است.

کد خبر 6084079 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک صبحگاهی در کدام معابر سنگین بود؟
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور