Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آکادمی باشگاه فولاد خوزستان گفت: هنوز تکلیف برگزاری مسابقات رد‌های پایه مشخص نشده و پس از آن مجوز برای انجام تست‌های این رده را برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، علی اکبر مهدی‌پور مدیر آکادمی باشگاه فولاد در گفت‌وگوی کوتاه درخصوص تاریخ تست رده‌های پایه و انجام مسابقات گفت: دوستان و علاقه‌مندان زیادی در مدت اخیر از ما تاریخ تست‌‌های رده‌های مختلف را پرسیده‌اند که باید این را بگویم هنوز هیچ دستوری از سوی سازمان برگزاری مسابقات رده‌های پایه به ما بابت انجام مسابقات باقی‌مانده در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امیدها داده نشده است و ما منتظر مشخص شدن تکلیف این مسابقات و سپس مجوز برای انجام تست‌ها برای مسابقات فصل آینده و شروع کار تیم‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از مشخص شدن این موضوعات، تاریخ دقیق تست‌های رده‌های مختلف از طریق روابط عمومی باشگاه اعلام خواهد شد. ما در تلاش هستیم برای علاقه‌مندان و بازیکنان با استعداد زمینه پیشرفت را فراهم کنیم تا برای انجام دادن یکی از اهداف مهم باشگاه فولادخوزستان قدم برداریم.

گفتنی است تیم‌های امید و جوانان باشگاه فولاد در فاصله یک هفته به پایان مسابقات در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند، همچنین تیم‌های نونهالان و نوجوانان نیز به مرحله نهایی و جمع 4 تیم برتر صعود کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ برتر فولاد نوجوانان باشگاه فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جماعت تندرو به دنبال هزینه کارهای بی‌قاعده بر دوش رهبری‌اند | پایه‌گذار این روش کیست؟

سیدمحمود رضوی، مشاور رئیس مجلس درباره «چالش تحمیلی حجاب و تندروی جماعت پرهزینه» در یادداشتی نوشت: تندروها به دنبال آن هستند که هزینه کارهای بی‌قاعده بر دوش رهبری معظم افتد.

بخشی از یادداشت سیدمحمود رضوی، مشاور رئیس مجلس که در سایت انتخاب منتشر شده، به شرح زیر است:

پس از انتشار تصاویری آزاردهنده از اعمالی غیرقانونی در مواجهه با بانوان هنجارشکن و قانون شکن، توییتی غیر رسمی اما واضح از نظر رهبر معظم انقلاب منتشر که پس از آن حملات ناجوانمردانه جماعتی تندرو به عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری بهانه‌ای شد تا چند خط بنویسم.

فکر می‌کنم میان همه مسلمین و مؤمنین جمهوری اسلامی اجماع وجود داشته باشد که حفظ حجاب واجب است. بعد از سخنان مقام معظم رهبری و تأکید ایشان در خصوص حفظ حجاب که آن را واجب شرعی و سیاسی دانستند، این حکم برای همه مردم و مسئولین لازم الاجرا و لازم الاتباع است.

در سال‌های اخیر جماعت پر سر و صدا و پرهزینه(تندروها)، اتفاقات بدی را برای نظام جمهوری اسلامی رقم زده‌اند و تصویر نیروهای مومن و انقلابی را در بین عموم مردم خراب کرده‌اند و در بزنگاه‌های مهم با عناوین مختلف، تندروی‌های خود را به اوج می‌رسانند و تلاش می‌کنند هر اقدامی خلاف نظر خود را آنقدر پرهزینه کنند که یا به انجام نرسد یا با حداکثر هزینه انجام شود، در مقوله چالش تحمیلی حجاب هم رفتار آن‌ها طوری است که در زمین همان افرادی که برنامه ریزی نموده و نقشه کشیده‌اند بازی می‌کنند و به دنبال این هستند که کار را به پشت بلندگو بکشانند و تا قبل از پشت بلندگو نظرات حضرت آقا را برای خود طبقه بندی می‌کنند که ارشادی است یا مولوی و بعد تصمیم می‌گیرند که تبعیت کنند یا از کنارش عبور کنند.

این گفتمان شنیدن از لبان مبارک و پشت بلند گو و فاصله گذاشتن بین شخص رهبر انقلاب با دفتر رهبری از همان مواردی است که پایه گذارش جریان انحرافی و به منظور بالا بردن هزینه اجرای منویات ایشان و کُند کردن ابزارهای مختلف رهبری برای اداره کشور بود، حالا هم در این آزمون ولایت پذیری که لازمه قبولی در آن ترجیح امر ولی با وجود ناخشنودی فردی و تفاوت نظر شخصی با نظر ایشان است، آن‌ها را مردود کرده است.

حالا هم این تندرو ها به دنبال آن هستند که ابتدا هزینه کارهای بی قاعده بر دوش رهبری معظم افتد و یا ایشان هزینه‌ی عقب نشینی از مواضع انقلابی که از موضع عقلانیت انقلابی بیان شده را پرداخت نمایند.

ضمن اینکه همه این‌ها توسط گروهی در حال انجام است که خود در عرصه اجرا نه کارنامه‌ای دارند و نه ایده‌ای برای تبلیغ حجاب و عفاف و رویه آن‌ها همیشه ایراد گیری و در مقام شاکی و متوقع ظاهر شدن بوده و ایده‌های آن‌ها عموما سلبی بوده تا ایجابی و اجرائی!

بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی و انتظاری که در جامعه برای انتقام شکل گرفت تا شهادت شهدای عزیز دیگر، شهید فخری زاده و شهید سید رضی تا شهادت شهدای کنسولگری ایران در سوریه، دوگانه انتقام/صبراستراتژیک شکل گرفت و جمعی از جبهه انقلاب آنقدر فضا را تنگ نمودند که حتی شاهد تعریض‌هایی به نهادهای انقلابی و حتی بزرگان نظام بودیم، اما باید نظام به یک آمادگی و طراحی همه جانبه و یک وحدت در مردم و مسئولین می‌رسید تا بتواند یک عملیات گسترده را شکل دهد.

در بحث حجاب هم شرایط مشابه وضعیت فوق را دارد، نظام به طور ناخواسته در مقابل یک اتفاق ناخوشایند فرهنگی و شرعی قرار گرفته که دشمن سال‌ها برای آن طراحی انجام داده و تا جایی جلو رفته که توانست فتنه‌ای همچون حوادث پائیز ۱۴۰۱ را رقم بزند، مومنین و نیروهای دلسوز و انقلابی از وضعیت موجود ناراحت و دلخورند، حتما باید کاری کرد که ضمن ایجاد وحدت بیشترین همگرایی را در جامعه ایجاد کند در مقابل دست دشمن هم از هرگونه دست درازی به روان جامعه و مردم کوتاه باشد، پس به نظر ولی مسلمین احترام بگذاریم، اجازه دهیم مسئولان اقدامات برنامه ریزی شده و با قاعده‌ای را طراحی و اجرا نمایند و باور کنیم اگر با همدلی و به دور از احساسات و فشارهای بیرونی و برنامه ریزی انجام شود، همچون وعده صادق هم دشمن را ناامید و هم مردم انقلابی، علما، مومنین و خانواده شهدا و ایثارگران خوشحال خواهند شد.

دیگر خبرها

  • حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • تامین امنیت غذایی با منابع پایه فراسرزمینی
  • آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای استقلال
  • جماعت تندرو به دنبال هزینه کارهای بی‌قاعده بر دوش رهبری‌اند | پایه‌گذار این روش کیست؟
  • درخواست بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس | بانک های خریدار ملزم به ارائه توضیح و برنامه‌ شدند
  • بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس توضیح و برنامه خواست