Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علیرضا حقیقت در توضیح آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس گفت: محمد نادری که از ناحیه کشاله ران مصدوم بود، زیر نظر کار پزشکی و مربی بدنساز، برنامه‌های خود را دنبال می‌کند. همین شرایط برای امید عالیشاه نیز وجود دارد که از ناحیه کشاله مصدوم بود. وحید امیری البته از ناحیه همسترینگ مصدوم شده بود که به همین ترتیب زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم قرار دارد ولی محسن ربیع‌خواه با آسیب دیدگی از ناحیه پاشنه پا، فعلا تحت نظر کادر پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن مسابقه ماشین سازی تبریز، با صلاحدید سرمربی تیم مقرر شد این ۴بازیکن در این بازی حضور نداشته باشند و برنامه‌ها جهت بهبودی و آماده‌سازی آن‌ها جهت دیدارهای آینده آماده شوند.
حقیقت در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم و تلاش می‌کنیم، این ۴ بازیکن با کامل شدن دوره آماده سازی بعد از بهبودی آسیب دیدگی بعد از بازی ماشین سازی در اختیار سرمربی قرار بگیرند.
به نوشته  مهر، کمال کامیابی نیا نیز به دلیل محرومیت نمی تواند پرسپولیس را برای بازی فردا جمعه مقابل ماشین سازی همراهی کند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مصدومان پرسپولیس ماشین سازی تبریز پرسپولیس لیگ برتر ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ تازه‌عروس زرندی در شب ازدواج

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان زرند گفت: نوعروس و تازه دامادی پس از برگزاری جشن ازدواجشان در یکی از تالارها در حال بازگشت به منزل بودند که خودروشان واژگون و به دهانه پل سقوط می کند .

به گزارش مشرق، امین عربپور روز جمعه افزود: به‌دنبال گزارش مردمی در ساعت ۲۳:۲۰ دیشب (۳۰ فروردین) مبنی بر واژگونی و سقوط یک دستگاه سواری به دهانه پل واقع در دوراهی بهشت زهرا بلافاصله ۲ تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام می شوند.

وی ادامه داد: نوعروس حادثه با حال وخیم در خودرو گرفتار بود که با انجام اقدامات فنی و تخصصی توسط عوامل اورژانس بیرون آورده شد.

عرب‌پور گفت: این فرد بعد از انجام اقدامات لازم ضمن انجام عملیات احیا به بیمارستان سینا منتقل شد که باوجود تلاش پزشکان و کادر بیمارستان در نجات جان وی متاسفانه عروس ۲۰ ساله زرندی به‌علت شدت جراحات در یکی از بهترین شب های زندگیش جان خود را از دست داد.

رییس فوریت های پزشکی شهرستان زرند اضافه کرد: تازه داماد حادثه دیده نیز توسط آمبولانس دیگری با حال عمومی رضایت‌بخش برای ادامه درمان به بیمارستان سینا منتقل شد.

عرب پور از همشهریان درخواست کرد: از جابه‌جایی مصدومان در صحنه حادثه و بیرون کشیدن آنها از داخل خودرو مگر در موارد احتمال آسیب بیشتر و مرگ مصدوم از جمله انفجار و سقوط ، به علت آسیب های بیشتر به مصدوم خودداری و مسیر برای ورود خودروهای امدادی باز نگه داشته و از ازدحام در محل حادثه نیز خودداری شود.

شهر زرند در فاصله ۷۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مرگ تازه‌عروس زرندی در شب ازدواج
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • برخورد کامیون با ۳ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • پرسپولیس همچنان با دو مصدوم از فیفادی مارچ