Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی‌ورزشی در خصوص آزمایشگاه‌های معتبر برای این نهاد در خصوص تست‌های کرونا، اظهار داشت: لیست آزمایشگاه‌های مورد تایید را از وزارت بهداشت دریافت کردیم و اسامی را به تمامی فدراسیون‌ها ارسال کرده ایم. فدراسیون‌ها برای ادامه و یا محدودیت مسابقات می‌توانند تصمیم‌گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع پاسخگویی برای ادامه و یا توقف رقابت‌ها، با فدراسیون‌ها است.

خلیلیان ادامه داد:  پاسخ تست‌ها در برخی آزمایشگاه‌ها ۴۸ و در برخی ۷۲ ساعت است. آز‌مایشگاه‌هایی هم داریم که صبح تست می‌گیرند و عصر پاسخ می‌دهند. اما باید قبول کنیم که در برخی از استان‌ها محدودیت‌هایی داریم.

او درباره اطلاعیه سازمان لیگ که برگزاری رقابت‌های فوتبال را منوط به اجازه ستاد مقابله با کرونا در ورزش کرده است، گفت: این اطلاعیه را دیدیم. مجوزی که پیش از این از ستاد مقابله با کرونا برای رقابت‌های ورزشی گرفتیم، در شرایط خاصی بود. اگر سازمان لیگ بتواند  به تعهدات خود در موضوع نظارتی عمل کند، می‌تواند رقابت‌های لیگ را ادامه بدهد. اما اگر ببینیم که دچار مشکلات جدیدی شده‌ایم، قطعا در جلسه‌ای که هفته آینده برگزار می‌شود، تصمیمات جدیدی می‌گیریم.

خلیلیان درمورد تفاوت آمار اعلام شده مبتلایان به کرونا در ۲ باشگاه استقلال و فولاد با واقعیت، گفت: هنوز گزارشی به ما واصل نشده است. به همین دلیل سازمان لیگ خودش تصمیم‌گیری می‌کند و بعد از تصمیم سازمان لیگ ما می‌توانیم رسیدگی کنیم.

بیشتر بخوانید:

تراکتوری‌ها فردا عازم تهران می‌شوند

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش درباره احتمال ایجاد محدودیت‌های جدید در مسابقات ورزشی خاطرنشان کرد: سعی کردیم ورزش‌هایی که خطر کمتری دارند را بازگشایی کنیم و همچنان، سلامت، اولویت اول ما است، اما باید بدانیم که معیشت هم اولویت ورزشکاران است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استقلال تهران فولاد خوزستان تست کرونا لیگ برتر فوتبال سازمان لیگ رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد

به گزارش "ورزش سه"، جوزپه ماروتا، مدیر اینتر، فاش کرد که لاتزیو را پس از شکار غیرقانونی سیمونه اینزاگی، که قبل از دربی اسکودتو، "خود را یک مربی برنده است" "عصبانی" کرد.

اینتر امشب در بازی هفته سی و سوم سری A به مصاف میلان رفته و در صورت برد در این بازی قهرمانی در سری A را قطعی می‌کند.

ماروتا به دازن گفت:"ما این هدف تاریخی را داریم و روی دستیابی به بیستمین اسکودتو تاریخ اینتر متمرکز هستیم. اگر قرار باشد امشب قهرمان شویم، مانند گیلاس روی کیک خواهد بود، اما همانطور که مربی گفت، ما عجله نداریم که در دربی این اتفاق بیفتد، بلکه مصمم هستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و یک نتیجه عالی بگیریم."

این اولین قهرمانی اینزاگی در سری A به عنوان مربی خواهد بود. وقتی آنتونیو کونته پس از کسب عنوان قهرمانی اینتر را ترک کرد، چگونه اینزاگی را انتخاب کردید؟

این تصمیمی بود که همه ما گرفته بودیم. او در دید بسیاری از باشگاه‌ها قرار داشت و در لاتزیو ثابت کرد که به عنوان یک مربی جوان در حال رشد و پیشرفت است. شب بسیار حساسی بود چون، کلودیو لوتیتو، مالک لاتزیو، بسیار عصبانی شد. اینزاگی ثابت کرده است که یک مربی برنده است و این را نباید دست کم گرفت. این دوران تازه شروع شده، می‌خواهیم نتایج مهمی بگیریم که مناسب تاریخ این باشگاه است. من به لیگ قهرمانان و همچنین جام باشگاه‌های جهان فکر می‌کنم. اینتر به جایگاهی که به آن تعلق دارد، بازگشته و ما به آن افتخار می‌کنیم. صادقانه بگویم، انتظار نداشتم تجربه‌ام در اینتر اینقدر عالی و سرشار از موفقیت باشد. از کونته تا اینزاگی، ما همیشه یک باشگاه بسیار قوی را پشت سر خود داشته‌ایم و یک گروه کاری نمونه در پشت صحنه ایجاد کردیم که طبیعتا به تیم کمک کرد.

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت