Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@17:05:25 GMT

ترس مشهود از کرونا در اردوی استقلال(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۸۳۴۰

اعضای تیم استقلال با رعایت مسائل بهداشتی تمرین امروز خود را برگزار کردند.

به گزارش "ورزش سه"، آبی های پایتخت که این روزها ویروس کرونا به اردویشان زده و شرایط سختی را تحمل می کنند. تعدادی از بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال به خاطر ابتلا به کرونا به قرنطینه رفته اند اما با این وجود سازمان لیگ فوتبال دیدار این تیم مقابل تراکتور را لغو نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از این رو استقلالی ها امروز به تمرینات برگشت و کارشان را برای دیدار روز شنبه با تراکتور بعد از 6 روز تعطیلی آغاز کردند. در تمرین امروز ترس از کرونا نزد بازیکنان و اعضای کادرفنی مشهود بود.


اعضای تیم آبی پوش پایتخت با رعایت موازین بهداشتی و با ماسک و شیلدهای بهداشتی در تمرین حضور یافتند و نشان دادند که چقدر نسبت به ابتلا به این ویروس نگران هستند. در این بین شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال بیشتر از همه بازیکنان ترس از کرونا داشت. او با دستکش و ماسک امروز تمرین کرد تا مانند دیگر بازیکن خارجی استقلال یعنی هرویه میلیچ مبتلا نشود.

 

 

 

 

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره غیرمنتظره لیگ والیبال در اردوی تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی با حضور تعدادی از بازیکنان شاغل در لیگ برتر والیبال ایران در تهران شروع شده است و بازیکنان دعوت شده در تلاش برای اثبات خود به کادر فنی هستند.

یکی از این بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال ایران، رضا رضایی قطر پاسور ارومیه‌ای شهداب یزد است. رضا رضایی که در این فصل عملکرد خیره کننده‌ای از خود به نمایش گذاشت و از امتیاز آورترین بازیکنان در لیگ برتر بود. در حالی که شهداب در پست او بازیکن خارجی خریده بود، توانست با درخشش خود رادوسلاو پاراپانوف را نیمکت‌نشین کند.

رضا رضایی با این عملکرد، جایزه خود را از کادر فنی تیم ملی والیبال ایران گرفت و دیروز به اردوی تیم ملی والیبال ایران فراخوانده شد تا شانسش را این‌بار در تیم ملی امتحان کند. رضایی که یکی از غیرمنتظره‌ترین دعوتی‌ها به تیم ملی بوده، به دنبال اثبات خود به کادر فنی است و دور از انتظار نیست که بتواند به یکی از بازیکنان مورد علاقه موریسیو موتا پائز تبدیل شود. البته رضا رضایی کار فوق‌العاده سختی دارد زیرا در پست او که قطر پاسور است، بازیکنان آماده‌ای حضور دارند که اکثرا لژیونر هستند.

رضایی یکی از جدیدترین بازیکنان تیم ملی والیبال از استان آذربایجان غربی است، استانی که بیشترین والیبالیست‌ها را در سال‌های اخیر به تیم ملی معرفی کرده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد (+عکس)
  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد + عکس
  • مدافع برزیلی استقلال مصدوم است/ قهری در کار نیست
  • قهر تکذیب شد؛ ستاره استقلال مصدوم است
  • خداحافظی پاکو خمز با تراکتوری‌ها؛ گزارش تصویری
  • گزارش درویش از تمدید قرارداد با بازیکنان به اعضای هیات مدیره
  • پرسپولیسی‌ها وزنه زدند؛ بیرانوند همچنان دور از تمرین گروهی
  • ستاره غیرمنتظره لیگ والیبال در اردوی تیم ملی!