Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت برگزاری بازی این تیم برابر تیم استقلال اظهار کرد: سازمان لیگ اعلام کرد که بازی‌های هفته ۲۴ طبق برنامه  برگزار می‌شود و ما هم فردا به تهران می‌آییم تا برابر استقلال بازی کنیم. به هر حال باید تعداد اعضای کرونایی تیم‌های استقلال و فولاد را اعلام کنند تا شفاف سازی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به نظرم تعداد بازیکنان مبتلا به کرونا این ۲ تیم به حد نصاب نرسیدند که قرار است بازی‌های هفته بیست و چهارم برگزار شود.

سرمربی تراکتور درباره بازی تیمش برابر تیم استقلال گفت: به طور حتم بازی سختی خواهد بود، چرا  که هر ۲ تیم نیاز به ۳ امتیاز این بازی دارند و برای پیروزی با همه توان خود در زمین مسابقه حاضر می‌شوند. البته تیم ما و استقلال  لشگری از مصدوم  داریم که این کار را سخت می‌کند. نبود عکاشه حمزاوی مهاجم الجزایری، آماده نبودن اشکان دژاگه و مسعود شجاعی و مصدومیت ایمان سلیمی باعث شده که نیمکت ما خالی باشد. اگر لیست بازیکنان ما را با استقلالی‌ها مقایسه کنید در نهایت مشخص می‌شود که ما کمتر بازیکن داریم و دست ما خالی‌تر است. به هر حال ۲ تیم در شرایط برابر به مصاف یکدیگر می‌روند.

الهامی بیان کرد: به طور حتم بازیکنان ما تمرکزشان معطوف به بازی روز شنبه خواهد بود و برنامه مان ارائه بازی خوب برابر استقلال است تا با کسب  پیروزی دل هواداران خود را شاد کنیم.

 فدراسیون فوتبال قانون محکمی برای بازی ها ندارد 

سرمربی تراکتور درباره موضع این باشگاه در قبال بازی‌های لیگ برتر گفت: همان ابتدا بیان کردیم که بازی‌ها برگزار نشود و عواقب این موضوع هم گوشزد کردیم، اما هیچ کس با ما همسو نبود و زنوزی هم تک و تنها بود. در حال حاضر من می‌گویم که شرایط برای همه تیم‌ها باید یکسان باشد. به هر حال در روز‌های ابتدایی مسئولان فوتبال می‌توانستند مسابقات را لغو کنند، اما اکنون امکان تغییربازی‌ها نیست. شرایط خوب نیست و فدراسیون فوتبال قانون محکمی برای  لیگ برتر فوتبال  ندارد. به نظرم باید قوانین سفت و سختی برای مسابقات بگذارند تا هرتیمی آن طور که دوست دارد رفتار نکند.

تست های کرونا، شرایط را برای تیم ها سخت کرده است 

الهامی درباره رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی تیم‌ها گفت: رعایت فاصله اجتماعی، شستن دست‌ها به طور مداوم و زدن ماسک جزو شیوه نامه‌های بهداشتی است که همه این مسائل را انجام می‌دهند. البته تست‌های کرونا یک مقدار شرایط را برای تیم‌ها سخت کرده، اما وضعیت موجود یکسان است و باید همه بازی‌ها برگزار شود.

سرمربی تراکتور درباره وضعیت مربی و بازیکن کرونایی این تیم بیان کرد: تست کرونای علیرضا پژمان و میمبلا مثبت شده است که این ۲ نفر در قرنطینه هستند و چند روز دیگر از آن‌ها دوباره تست گرفته می‌شود و در صورت نداشتن مشکل در تمرینات حضور می‌یابند.

  دین محمدی برای پیوستن به تیم ما  جواب نداده است

او درباره وضعیت پیوستن سیروس دین محمدی به تیم تراکتور گفت: بعد از بازی با تیم نساجی مازندران با دین محمدی صحبت کردم که به من در ادامه لیگ برتر کمک کند و قرار شد که جواب بدهد، اما هنوز اتفاقی رخ نداده است.

الهامی درباره وضعیت عکاشه حمزاوی بازیکن الجزایری بیان کرد: این بازیکن در الجزیزه قرنطینه شده است و قادر نیست به ایران بازگردد. به هر حال تا جایی که بتوانیم صبر می‌کنیم تا برگردد، در غیر این صورت تصمیم دیگری برای این بازیکن  می‌گیریم.

او درباره هدف تیم تراکتور در لیگ نوزدهم اظهار کرد: به طور حتم ما تا روز آخر برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی می‌جنگیم، چون فاصله تیم‌ها در جدول رده بندی نزدیک است و رسیدن به صدر جدول امکان پذیر خواهد بود. البته ما در جام حذفی هم حضور داریم و فرصت خوبی است تا در هر ۲ جام با تمام قدرت پیش برویم.

بیشتر بخوانید

تراکتوری‌ها فردا عازم تهران می‌شوند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور ساکت الهامی سرمربی تراکتور درباره وضعیت بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست

به گزارش "ورزش سه"، حیدر افسری در مورد شرایط تیم گل‌گهر گفت: حضور قلعه‌نویی در سیرجان و حمایت خوب مهندس عتیقی مدیرعامل شرکت گل‌گهر، خیلی زود در دومین سال حضور در لیگ برتر این تیم را به جمع مدعیان بالای جدول لیگ اضافه کرد و برند گل‌گهر در فوتبال ایران مطرح شد و خیلی زود سطح انتظارات از این تیم بالا رفت . روند نسبتا موفقیت آمیزی طی شد و هر سال گل‌گهر در رقابت با تیم‌های بزرگ ایران مطرح بود.
افسری افزود: با جدایی امیر قلعه نویی و حضور کادر فنی جدید، تفکرات جدیدی در تیم حاکم شد و گل‌گهر با بیش از هفتاد درصد تغییرات وارد لیگ برتر شد. قاعدتا تغییرات همیشه هزینه نیز داشته و باید با چالش های جدید ناشی از ان مواجه شد که شرایط این روزها نیز  تجربه ای جدید در مسیر پیشرفت گل گهر است و کمی حوصله و دادن زمان و حمایت از  تیم لازم است تا به دوران اوج خود برگردد.
مدیر تیم گل‌گهر با تمجید از هواداران سیرجانی اضافه کرد: هواداران سرمایه اصلی هر باشگاهی هستند و نگرانی آنها به حق و طبیعی است اما باید با حوصله و صبوری از این دوره عبور کنیم چرا که با بازیکنان جوانی که به گل‌گهر اضافه شده این تیم حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت. گل‌گهر به لحاظ بودجه ای در بین تیمهای ششم تا هشتم جدول قرار دارد و نسبت به تیم‌های مدعی هزینه کمتری کرده و البته این بدین معنی نیست که گل‌گهر از لحاظ بودجه ای مشکل دارد بلکه این قانونمداری گل‌گهر و احترام به قوانین جاری کشور بوده که دست باشگاه را در ابتدای فصل برای جذب بازیکن بست. گل‌گهر همیشه به قوانین پایبند بوده حتی اگر ضرر هم کرده باشد.
افسری اضافه کرد: قانون سقف بودجه باعث شد گل‌گهر در جذب بازیکن چالش های خاص خودش را داشته باشد و برای بالانس کردن تیم در برخی از پست ها تعدادی بازیکن جوان را به تیم اضافه کند. مثلاً در همین بازی با استقلال خوزستان ۷ بازیکن جوان به میدان رفتند که مجموع قراردادشان به اندازه کف مبلغ قرارداد یک بازیکن  معمولی لیگ برتری نیست. بازیکن جوان بازی دادن در لیگ برتر و دادن فرصت به بازیکنان جوان و مستعد سرمایه گذاری ارزشمندی است که نتیجه ان با صبر حاصل می شود و قطعا هواداران به این موضوع اگاهند، انتظار می رود سطح انتظاراتمان متناسب با سطح بودجه باشگاه باشد.

مدیر تیم فوتبال گل‌گهر در مورد انتقاد هواداران نسبت به برگزاری برخی تمرینات تیم در تهران گفت: حضور تیم در سیرجان مطالبه به حقی است و تیم متعلق به سیرجان است اما این اتفاق نیز نیاز به زمان داشت. ما در سال اول صعود، در سیرجان حتی زمین تمرین هم نداشتیم و به ناچار این ایده از سوی کادر فنی وقت مطرح شد که تمرینات در تهران انجام شود. ما در نقل و انتقالات و جذب بازیکن هم با این چالش مواجه بودیم و برخی بازیکنان در آن زمان که شناختی از گل گهر و سیرجان نداشتند حاضر نبودند به تیم تازه واردی بروند که در شهرستان تمرین می‌کرد، در واقع بازیکنان مطرح لیگ برتر ترجیح می دهند  به تیمی بروند که در پایتخت حضور دارد و شاید برای گل گهر که در لیگ شناخته شده نبود حضور در تهران انگیزه ای بود برای جذب بازیکن .
درهمین ابتدای این فصل نیز تعدادی از بازیکنانی که در لیست گل‌گهر بودند به این دلیل که گفتیم ممکن است تمرینات در سیرجان باشد حاضر به عقد قرارداد با ما نشدند.
او ادامه داد: اما  حالا شرایط فرق کرده و گل گهر نامی قابل احترام برای اهالی فوتبال کشور است و با زیر ساخت های خوبی که با حمایت مدیران ارشد گل گهر ایجاد شده است وقت آن رسیده که گل گهر در سیرجان بماند و این سیاست باشگاه است که تیم به سیرجان بیایدکه مشخصا این  موضوع به کادر فنی و بازیکنان اعلام شده و سیاست باشگاه در نیم فصل دوم هم حضور حداکثری در سیرجان است‌. در فصل بعد قطعا تمرینات گل‌گهر در سیرجان پیگیری می‌شود.
افسری با بیان اینکه مصدومیت ها تاثیر زیادی در نتایج گل‌گهر داشته گفت: تغییرات زیاد از یک سو و مصدومیت مهره های کلیدی کار را برای ما پیچیده تر کرد. روبرتو تورس، علیرضا علیزاده، احمد زنده روح، نوید عاشوری، مهران گلزاری، مسیح زاهدی، آرتا و... در مقاطع مختلف مصدوم شدند و در هفته های اخیر نیز به یکباره با هم مصدوم شدند که این اتفاق و استفاده از بازیکنان جوان و کم تجربه در روند نتایج تیم تاثیر زیادی داشت.

افسری در مورد بازی با استقلال خوزستان گفت: این بازی به دو بخش تقسیم شد. بخش اول از دقیقه یک تا نود بود که گل‌گهر کاملا سوار بازی بود و حریف هیچ حرفی برای گفتن نداشت اما از دقیقه ۹۲ که اخباری اشتباه کرد و البته در فوتبال این اشتباهات زیاد اتفاق می‌افتد تا پایان بازی تیم تمرکز لازم را نداشت. جوانی تیم در چنین جاهایی خودش را نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست