Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: ضرورت دارد مشکلات خانواده‌های زندانیان به‌عنوان بخشی از قشر آسیب‌پذیر جامعه مرتفع شود و یکی از اقدامات انجمن حمایت زندانیان، با همت خیرین، حمایت از مسکن این افراد است.

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، جلسه انجمن حمایت زندانیان با هدف بررسی و پیگیری مشکلات مسکن خانواده‌های نیازمند زیرپوشش انجمن حمایت زندانیان با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان، نماینده حقوقی اداره کل مسکن و شهرسازی، شهردار صدرا و تعدادی از خیرین مسکن‌ساز در دفتر دادستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس در این جلسه گفت: در شرع مقدس و دین مبین اسلام، داشتن سرپناه و تأمین معیشت امری مهم و از نیازهای اساسی جامعه است.

حیدر آسیابی اظهار داشت: تأمین مسکن به‌عنوان نیاز اساسی خانواده، می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کرده و در کاهش بسیاری از تألمات روحی و روانی مردم جامعه تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی اضافه کرد: بسیاری از مردم از نعمت داشتن مسکن محروم هستند و با کمک‌های مؤمنانه خیرین می‌توان این موضوع را ساماندهی و با توجه به نیازهای هر منطقه به سمت ساخت مسکن برای اقشار کم‌درآمد تلاش کرد

رئیس هیئت‌مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز افزود: خانواده‌های زندانیان به‌عنوان بخشی از قشر آسیب‌پذیر جامعه، نیازمندی‌هایی دارند و یکی از دغدغه‌های آنان، مشکل تأمین مسکن است.

آسیابی یادآور شد: با توجه به اساسنامه انجمن، ضرورت دارد مشکلات آنان مرتفع شود و یکی از اقداماتی که با همت خیرین می‌توان برای آنان انجام داد حمایت از مسکن این افراد است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس ادامه داد: هدف از ساخت مسکن برای خانواده‌های تحت پوشش انجمن، درآمدزایی و اجاره دادن نیست بلکه هدف تأمین مسکن برای این خانواده‌ها است و به دنبال این هستیم که تعدادی مسکن بنام انجمن حمایت ساخته شود و برای مدتی مشخص به‌صورت رایگان در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گیرد.

وی یادآور شد: قانونمندی شرط اول همکاری و فعالیت در انجمن حمایت است و انتظار این است اداره مسکن و شهرسازی و شهرداری تا جایی که قانون به آن‌ها اجازه می‌دهد در چارچوب ضوابط و قوانین با این نهاد مردمی همکاری نمایند.

قابل‌ذکر است، در این جلسه محمود قربانی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز، خیرین و اعضای انجمن گلریزخاتمی، افسری، دکتر حکمت، مهندس قیصری و مهندس ذوالقدر نماینده اداره کل مسکن و شهرسازی و مهندس پرنیان شهردار صدرا به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در این خصوص پرداختند.

انتهای پیام/ م

منبع: فارس

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس فارس مسکن دادگستری فارس انجمن حمایت زندانیان شیراز دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس انجمن حمایت زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی صبح سه شنبه در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سالن فرهنگیان گرمسار، خواستار توجه بیشتر رسانه‌ها و فعالان فرهنگی به تبیین اهمیت آزادی زندانیان شد و بیان کرد: کار خیر همواره پسندیده است اما این کار خیر گلریزان با یک تیر چند نشان را زدن است.

وی با بیان اینکه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد آثار و برکات فروانی دارد بیان کرد: نجات فرد زندانی اثراتی مثبت نه تنها بر فرد گرفتار بلکه بر خانواده‌های آنان و کل جامعه خواهد داشت.

امام جمعه گرمسار آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با همت خیران را نجات یک زندگی و یک خانواده دانست و گفت: خیران نیک اندیش در این زمینه بسیار پیشگام باشند چرا که در دین خدا نیز به کرات به احسان و کمک به گرفتاران تاکید شده است.

این مراسم به همت همیاران ستاد دیه گرمسار برگزار و مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از خیران این شهرستان برای آزادی زندانیان جرایم غیرنقدی جمع آوری شد.

کد خبر 6086240

دیگر خبرها

  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت
  • تحویل ۳۵۰۰ سند مالکیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن به راه و شهرسازی فارس