Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@19:03:21 GMT

غیبت ۴ مصدوم پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۸۳۹۰

غیبت ۴ مصدوم پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر علیرضا حقیقت در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم اظهار داشت: محمد نادری که از ناحیه کشاله ران مصدوم بود، برنامه‌های خود را زیر نظر کار پزشکی و مربی بدنساز دنبال می‌کند. همین شرایط برای امید عالیشاه نیز وجود دارد که از ناحیه کشاله مصدوم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید امیری از ناحیه همسترینگ مصدوم شده بود که به همین ترتیب زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم قرار دارد، اما محسن ربیع‌خواه با آسیب‌دیدگی از ناحیه پاشنه پا، فعلاً تحت نظر کادر پزشکی است.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن مسابقه با ماشین‌سازی تبریز، با صلاحدید سرمربی تیم مقرر شد این چهار بازیکن در این بازی حضور نداشته باشند و برنامه‌ها جهت بهبودی و آماده‌سازی آنها برای دیدارهای آینده آماده شود.

پزشک تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدواریم و تلاش می‌کنیم این چهار بازیکن با کامل شدن دوره آماده‌سازی پس از بهبودی آسیب‌دیدگی، بعد از بازی با ماشین‌سازی در اختیار سرمربی قرار بگیرند.

104 / 351 پرسپولیس وحید امیری امید عالیشاه محسن ربیع خواه محمد نادری ماشین سازی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس وحید امیری امید عالیشاه محسن ربیع خواه محمد نادری ماشین سازی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم