Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع آلمانی چلسی سخت در تلاش است تا انتقال هموطنش به چلسی رنگ و بوی واقعیت به خود بگیرد.

کای هاورتس نامی است که طی هفته های اخیر نامش اطراف باشگاه چلسی به گوش می رسد و از او به عنوان سومین خرید چلسی برای تقویت نیروهای تهاجمی تیم نام برده می شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از کریستین فالک، آنتونیو رودیگر در حال انجام ماموریت جدیدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقت این است که آنتونیو رودیگر طی دو هفته اخیر در تماس با کای هاورتس بوده و تلاش کرده این هافبک 21 ساله بایرلورکوزن را متقاعد کند تا راهی چلسی شود.

آنتونیو رودیگر و کای هاورتس در تیم ملی آلمان هم تیمی هستند و رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند.

بیشتر بخوانید:

کای هاورتس خواستار جدایی از بایرلورکوزن و پیوستن به چلسی در تابستان جاری

کای هاورتس | بایرلورکوزن هنوز پیشنهاد رسمی دریافت نکرده است؛ چلسی مقصد مورد علاقه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آنتونیو رودیگر کای هاورتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران

به گزارش تابناک، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به گزارش اخیر «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز برای تولید سلاح اتمی، چند هفته فاصله دارد، گفت که برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم.

«ودانت پاتل»، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به پرسشی درباره گزارش اخیر «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر اینکه ایران چند هفته تا دستیابی به اورانیوم با غنای لازم برای تولید سلام هسته‌ای فاصله دارد، گفت: «ما از تلاش‌های گسترده آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای تعامل با ایران در مورد مسائل دیرینه مربوط به تعهدات پادمانی ایران قدردانی می‌کنیم.»

این مقام وزارت خارجه آمریکا افزود: «ما به حمایت از مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تلاش‌هایشان ادامه خواهیم داد. ما همچنین به مشورت نزدیک با تروئیکای اروپا و سایر شرکا در این مورد ادامه خواهیم داد.»

پاتل تصریح کرد: «رئیس‌جمهور آمریکا به وضوح گفته است که ما تمام تلاش خود را می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا نمی‌کند. اما ارزیابی‌ای درباره اظهارات گروسی ندارم که ارائه کنم.»

او بار دیگر گفت: «اما مطمئناً از تلاش‌های او (گروسی) برای تعامل با حکومت ایران در رابطه با تعهدات پادمانی آنها قدردانی می‌کنیم.»

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تازگی در گفتگو با شبکه آلمانی دوویچه وله با تکرار ادعاهای سیاسی و تحریک‌آمیز درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان مدعی شد که ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز برای تولید سلاح اتمی، چند هفته فاصله دارد.

رافائل گروسی در گفت‌وگو با دویچه‌وله افزود: «این بدان معنا نیست که ایران در این مدت زمان، سلاح هسته‌ای خواهد داشت. هرچند غنی‌سازی اورانیوم در سطح بالا مایه نگرانی است، اما نمی‌توان به این نتیجه مستقیم رسید که ایران دارای سلاح هسته‌ای است. یک کلاهک هسته‌ای فعال، به چیزهای دیگری به‌غیر از تولید مواد شکافت پذیر نیاز دارد.»

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تصریح کرد: «همچنین به تدابیر جبرانی ایران تحت برجام اشاره و ادعای کاهش دسترسی‌های آژانس به مراکز اتمی ایران را تکرار کرد.»

او گفت: «من بارها به همتایان ایرانی خود گفته‌ام که ما دسترسی و دید لازم را که به اعتقاد من باید ضروری باشد، نداریم و این مساله باعث گمانه‌زنی (درباره برنامه اتمی ایران) می‌شود.»

او مدعی شد: «وقتی همه اینها را کنار هم می گذارید، مطمئناً با علامت سوال های زیادی روبرو می شوید.» گروسی همچنین افزود که این مساله، محور مذاکرات او با مقام‌های ایران است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • فصل برای انزو فرناندز به پایان رسید
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • گل دوم کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۴-۰ چلسی)
  • گل کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۳-۰ چلسی)
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر