Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین تیم فوتبال استقلال امروز (پنجشنبه) در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تمرین تیم فوتبال استقلال امروز (پنج شنبه)  در مجموعه ورزشی انقلاب با صحبت‌های فرهاد مجیدی در جمع بازیکنانی که تست کرونایشان منفی اعلام شده است، برگزار شد.

در این جلسه تمرینی محمد دانشگر، داریوش شجاعیان، مهدی قایدی، حسین پورحمیدی، سینا خادمپور، زکریا مرادی، فرشید باقری، مسعود ریگی، امیرحسین کارگر، آرش رضاوند، هرویه میلیچ و وریا غفوری غایب بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه فوتبال در زمین کوچک با محوریت تمرینات حفظ توپ و پاسکاری ترکیبی در دستور کار استقلالی‌ها قرار گرفت.

بخش اصلی تمرین امروز تیم استقلال را مرور یک کار تاکتیکی در قالب دو تیم سبز و نارنجی است. محسن کریمی در این تمرین به صورت اختصاصی کار کرد.

دیاباته در این تمرین با ماسک و تدابیر ویژه بهداشتی حضور پیدا کرده بود و طبق مطلبی که او در فضای مجازی منتشر کرده است، این بازیکن مصدومیتی ندارد و می تواند خود برای بازی بعدی استقلال به میدان برود.

طبق اعلام مهرزاد خلیلیان، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، دیدار تیم های استقلال و پارس جنوبی جم به تعویق می افتد ولی با توجه به تعداد افراد مبتلا به کرونا در تیم فوتبال استقلال، این تیم باید مقابل تراکتور به میدان برود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار

تیم فوتبال پرسپولیس، امروز (چهارشنبه)، آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار کرد...

طرفداری| پرسپولیس، امروز (چهارشنبه)، آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار کرد و راهی فرودگاه شد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، آخرین تمرین خود پیش از سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت را از ساعت ۱۲:۱۵ امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند. در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سید جلال حسینی هم در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند.

فضای شادی در تمرین امروز وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت. علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند. تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • خداحافظی تلخ تراکتوری‌ها: بدرود سینیور خمس!