Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

ناوهای آمریکایی در برابر قدرت ایران آهن پاره ای بیش نیستندمشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن به قدرتمندی ایران در جنگ الکترونیک اذعان دارد و می داند هر اقدامی علیه جمهوری اسلامی ناوهای آمریکایی را به آهن پاره تبدیل خواهد کرد.

سردار محمدعلی حق بین در آیین رونمایی کتاب «زینب های خط مقدم» که در سالن اجتماعات پژوهشکده گیلان شناسی دانشگاه گیلان برگزار شد، با اشاره به گذشته ۴۱ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، اظهار کرد: روزی که انقلاب ما پا به عرصه سیاسی گذاشت، دشمنان داخلی و خارجی به آن حمله کردند و جنگ را در شهرهای ما به راه انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دفاع مقدس را یک دوران پرافتخار برای ایران و نظام اسلامی دانست و افزود: انقلاب ما بر پایه اسلام و قرآن استوار است و لذا گرفتاری های اقتصادی که نشات گرفته از مدیریت های ضعیف است، نمی تواند عامل خدشه وارد کردن به انقلاب باشد.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، با اشاره به مقاومت مردم عراق و سوریه و تحمل سختی های بسیار زندگی، خاطرنشان کرد: شهرهای سوریه دچار تخریب شده و مردم آب و برق و گاز و حتی نفت ندارند، اما نشان دادند می توان با سختی زندگی کرد و تسلیم دشمن نشد.

حق بین، با بیان اینکه انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و اقتصادی مانند عرصه نظامی به پیروزی خواهد رسید، عنوان کرد: امروز ایران از چنان قدرتی برخوردار است که به پهپادهای آمریکایی در محدوده بین المللی تذکر می دهد و آمریکایی ها نه تنها جرات پاسخگویی ندارند، بلکه به محدوده هوای کشور نزدیک هم نمی شوند، زیرا می دانند هدف قرار می گیرند.

وی بمباران پایگاه عین الاسد را نمونه ای دیگر از اقتدار ایران در منطقه دانست و یادآور شد: دشمن به قدرتمندی ایران در جنگ الکترونیک اذعان دارد و می داند هر اقدامی علیه جمهوری اسلامی ناوهای آمریکایی را به آهن پاره تبدیل خواهد کرد.

یکی از فرماندهان جبهه مقاومت، حضور نفتکش های ایرانی در آب های بین المللی آمریکا را نشان دهنده عظمت انقلاب ما در عرصه سیاسی دانست و اضافه کرد: در شرایط کرونا شاهد مدیریت خوب در کشور و مدیریت ضعیف کشورهای غربی بودیم لذا باید برای عبور از مشکلات مدیریت ها را قوی و اشکالات را برطرف کنیم.

حق بین، با اشاره به تکلیف امروز جامعه در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی، متذکر شد: آمریکا تا ۵۰ سال آینده هم علیه ایران هیچ حرکتی نمی تواند انجام دهد، اما باید مراقب باشیم گرفتار جهالت نشویم و هوشیاری خودمان را تحت امر ولایت فقیه در هر شرایطی حفظ کنیم.

وی نقش بانوان در دوران دفاع مقدس را بسیار بارز دانست و خاطرنشان کرد: زینب های خط مقدم آن روزها از کشور خودشان دفاع کردند و امروز نیز همین تکلیف را بر عهده دارند لذا وظیفه ماست که هر چه در توان داریم درباره دفاع مقدس بگوییم و بنویسیم، زیرا این گفته ها و نوشته ها مصداق اسناد دفاع مقدس است و نسل های آینده از این اسناد استفاده خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سپاه ناوهای آمریکایی ناوهای آمریکایی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود

جانشین فرمانده کل سپاه، گفت: پاسخ سپاه به صهیونیست‌ها قاعده جدیدی در تنبیه دشمنان ایجاد کرد، هر وقت آن‌ها فرزندان انقلاب اسلامی و پاسداران انقلاب را شهید کنند آن‌ها را تنبیه می‌کنیم و دشمنان نمی‌توانند از این قاعده جدید، سالم بیرون بروند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار، سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهید حمیدرضا الداغی، شهید آمر به معروف و ناهی از منکر در گلزار شهدای سبزوار، اظهار داشت: یکی از مقاطع بسیار ویژه انقلاب اسلامی در سال 1401 اتفاق افتاد، خبیثان عالم و شیطان بزرگ در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از هر راهی علیه این کشور انقلاب اسلامی حرکت کردند با شکست روبه‌رو شدند. آن‌ها در سال 1401 اشتباه محاسباتی کردند که این بار می‌توانند توفیقی در این مسیر به دست بیاورند.

وی افزود: دشمنان در سال 1401 از راهی دیگر وارد شدند و آن بلوا و فتنه را به وجود آوردند تا بتوانند با ابزاری که فکر می کردند در اختیار آن هاست پیروزی علیه انقلاب اسلامی به دست بیاورند ولی مثل گذشته باز هم اشتباه محاسباتی کردند و شکست خوردند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان این که نبرد حق و باطل تمامی ندارد، ادامه داد: باطل می‌داند که نمی‌تواند بر جبهه حق پیروز شود. چون شیطان هربار تعداد بیشتری را همراه خود می کند. مهم این است که دلدادگان ائمه اطهار و انقلاب اسلامی 45 سال است نشان داده اند پای جبهه حق ایستاده اند. در حالی که می دانند امکان دارد جان شان را فدای این راه نورانی کنند.

وی با اشاره به این که بیش از 200 هزار شهید موید این است که بصیرت در مردم انقلابی ایران وجود آمده است، گفت: علی‌رغم 45 سال دشمنی و خباثت، ایستادگی، صبر و پای کار بودن، بهترین نتیجه را خداوند به انقلاب اسلامی عنایت کرده است. به صورتی که دشمنان با صراحت اذعان می‌کنند که در این 45 سال یک پیروزی به دست نیاورده‌اند. خوشا به حال کسانی که بیشتر پای کار انقلاب اسلامی بوده‌اند که خیرات بیشتری برای آن ها به دنبال دارد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در سال 1401 می‌گفتند بی‌حجابی باید باشد. در حالی که خداوند، پیامبر اکرم و ائمه اطهار امامین انقلاب اسلامی و شهدا به رعایت حجاب دستور داده‌اند و تاکید کرده‌اند. در بیش از 90 درصد وصیت نامه های مطهر شهدا، سفارش به حجاب آمده است، چرا که این که دستور خود خدا است، چرا که خداوند عنایت ویژه‌ای به بانوان داشته است.

فدوی تصریح کرد: ما باید بسیار محکم پای کار دستور خداوند بایستیم. ما مقتدرترین حکومت عالم هستیم. 45 سال است که در برابر شیطان بزرگ ایستاده‌ایم و نگذاشته‌ایم حتی یک پیروزی بر ما به دست بیاورد. وقتی این قدرت را داریم باید در برابر حکم خداوند کوتاه بیاییم؟ مسلما ما آمریکایی‌ها را به خاک مذلت می‌نشانیم.

وی با اشاره به تنبیه قاطعانه رژیم صهونیستی، گفت: دشمنان، حرکت اشتباهی در حمله به کنسولگری کشورمان کردند تا تنبیه اساسی بشوند. اراده حیدری رهبری معظم و قدرت سپاه پاسداران ننگ را برای قدرت‌های شیطانی به بار آورد که مضحکه دنیا شدند. وزیر صهیونیستی را دیدید که چه عبارت‌هایی علیه خودشان بر زبان آورد؟ این قدرت انقلاب اسلامی است. آیا این کشور به خاطر حرف‌های شیاطین در برابر حکم خدا کوتاه می آید؟ این‌ها کف روی آبی هستند که وقتی قدرت انقلاب اسلامی تجلی پیدا می‌کند مانند کف روی آب، محو می‌شوند. باید ما پای کار عزیزان فراجا باشیم که عزم شان را جزم کردند که طرح «نور» را اجرا کنند.

وی خطاب به مردم سبزوار گفت: شهید الداغی، جوان همشهری شما چه تجلی بی‌نظیری داشت که تمام کشور را به حرکت درآورد. در لحظه بسیار خاص، بصیرت و غیرت او به حرکت در آمد و می‌دانست که پای جانش در میان است. ولی او ایستاد و جانش را تقدیم کرد و شهید شد. او یک الگو درست کرد که غیرتمندان کشور در بزنگاه ها این چنین غیرتی نشان دهند تا ناموس حفظ شود و دختران و مادران ما خیال راحتی داشته باشند که در کشور امام زمان (عج) برایشان امنیت وجود دارد.

فدوی ادامه داد: خوشا به حال این شهید که از طرف ولی و امام ما با صراحت عنوان شد که الگوست. خدا را شکر که هر روز تجلی جدیدی از خداوند نمایان می‌شود که وقتی دشمنان ما می‌خواهند در کشورمان فتنه کنند، مردانی ایستاده‌اند و ما در رویارویی سخت، متکی به محبت و دوستی اهل بیت هستیم، وقتی ما متکی به این دوستی پیامبر هستیم همه عالم هم اگر در برابر ما بایستند شکست می‌خورند. این کاری است که شهید الداغی انجام داد و الگو شد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان این که ما با اقتدار، خبیثان عالم را تنبیه کردیم، گفت: دشمنان بر حسب ظاهر، بالاترین قدرت‌های دنیا هستندف ولی قدرت انقلاب اسلامی بالاتر از آن‌ها است. چون ما حزب خدا هستیم که همواره پیروز است. برای همین است که تصمیم حیدری گرفته و به مثابه یاوران و فرزندان حیدر عمل شد و دشمن را به خفت نشاندیم. این است اثر خون شهید که با تنبیه خبیثان عالم این اقتدار به وجود آمد.

وی با اشاره به این که با اعلام رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمنان مطمئن بودند که پاسخ اشتباه‌شان را دریافت می‌کنند، گفت:  دشمنان به هر راهی دست زدند و التماس کردند که اقدام نکنید. ما اقدام کردیم و عظمت و بزرگی را نشان دادیم. با پاسخ به دشمن صهیونیستی قاعده جدیدی به وجود آوردیم و در آینده نیز این قاعده جدید را اعمال می‌کنیم. هر وقت آن‌ها فرزندان انقلاب اسلامی و پاسداران انقلاب اسلامی را شهید کنند آن‌ها را تنبیه می‌کنیم. این قاعده‌ای جدید است که در تنبیه دشمنان برقرار شد و نمی‌توانند از دست این قاعده جدید سالم در بروند.

رفتار شهید الداغی مورد ستایش همه قرار گرفت

سردار علی فدوی، همزمان با نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار، با حضور در منزل این شهید والامقام و دیدار با خانواده وی، اظهار داشت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند و  شهید حمیدرضا الداغی در یک بزنگاه، به نحوی عمل کرد که مورد ستایش همگان قرار گرفت.

وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست