Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@13:11:42 GMT

بایدن: ترامپ فرمانده‌ای است که هیچ فرمانی نمی‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۸۵۲۰

بایدن: ترامپ فرمانده‌ای است که هیچ فرمانی نمی‌دهد

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت رئیس جمهور کنونی این کشور فرمانده‌ای است که درخصوص مبارزه با ویروس کرونا هیچ فرمانی نمی‌دهد.

به گزارش مشرق، «جوبایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور به‌عنوان فرمانده کل قوا هیچ فرمانی برای مبارزه با ویروس کرونا صادر نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اختلاف بایدن و ترامپ ۴ درصد شد

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «اِن‌بی‌سی نیوز»، بایدن در یک سخنرانی ویدئویی گفت: «این فردی که می‌گوید فرمانده کل قوا است هیچ فرمانی در راستای مبارزه با کووید نمی‌دهد».

وی افزود: «ما به ملتی قوی‌تر، [بهره‌مند از] عدالتی بیشتر و متحدتر نیاز داریم. باید قدرت کارگران و جوامعی که مدت‌ها است مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌اند، به آن‌ها بازگردانیم».

بیشتر بخوانید: بایدن ترامپ را توله‌سگ تحت کنترل پوتین خواند!

بایدن که این سخنرانی را برای اعضای اتحادیه کارگران بخش برق آمریکا اجرا می‌کرد گفت، اتحادیه‌ها «ستون فقرات» آمریکا هستند و سازندگان «آمریکا و طبقه متوسط این کشور» محسوب می‌شوند.

بر اساس جدیدترین نظرسنجی «هیل – هریس»، بایدن در کل آمریکا ۴ درصد از ترامپ پیش است. این در حالی است که ماه گذشته بر اساس نظرسنجی همین موسسه اختلاف این دو نفر ۱۰ درصد بوده است.

بایدن روز گذشته نیز ترامپ را مورد انتقاد قرار داد و گفت وی «مانند یک توله‌سگ» تحت کنترل رئیس‌جمهور روسیه قرار دارد.

روزنامه نیویورک تایمز چندی قبل در گزارشی مدعی شد یک واحد ناشناس اطلاعاتی ارتش روسیه شبه‌نظامیان طالبان را برانگیخته تا در ازای دریافت پاداش نقدی، علیه نیروهای ائتلاف بین‌المللی تحت هدایت آمریکا که در افغانستان حضور دارند، عملیات انجام دهد.

این ادعا واکنش‌های زیادی را در بین مقامات آمریکا برانگیخت و بسیاری ترامپ را در این خصوص مسئول دانستند. اما این گزارش از سوی کاخ سفید قویا تکذیب شد و سازمانهای اطلاعاتی آمریکا نیز اخیرا اعلام کردند در این زمینه شواهد و مدارک مستحکمی وجود ندارد.

بایدن در سخنرانی جدید خود نیز بار دیگر بر این ادعا تأکید کرد و مدعی شد «شواهد زیادی» در این خصوص وجود دارد و ممکن نیز ترامپ از آن بی‌خبر مانده باشد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم جو بایدن دونالد ترامپ افغانستان ترامپ امریکا مشرق آمریکا روزنامه نیویورک تایمز روزنامه نیویورک تایمز روسیه طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن

کارمندان سرویس مخفی ایالات متحده در حال آماده سازی طرحی در صورت زندانی شدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هستند. این را شبکه تلویزیونی ABC به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است.

طبق اعلام این خبرگزاری، سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد برای همه تاسیسات در سراسر جهان، ما مکان را مطالعه می‌کنیم و مدل‌های حفاظتی جامع و چند سطحی را توسعه می‌دهیم. علاوه بر این، ما در مورد عملیات حفاظتی خاص اظهار نظر نمی‌کنیم.

این سرویس همچنین تاکید کرد که در حال تدارک اقدامات خاصی هستند تا در صورت وقوع شرایط غیرمترقبه در پرونده جعل اسناد مالی سازمان ترامپ و پرداخت وجه به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های بزرگسال که از ترامپ شکایت کرد، بکار گیرند.

پیش از این مشخص شده بود که دونالد ترامپ تنها در مارس ۲۰۲۴، ۴.۹ میلیون دلار برای هزینه‌های حقوقی هزینه کرده است و تنها ۶.۸ میلیون دلار در حساب‌های او باقی مانده است که برای تأمین مالی وکلایش باقی مانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است