Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورمحمدی امشب در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: ساعاتی پیش با تلاش گروه‌های امدادی هلال احمر، سپاه، ارتش، بسیج، آتش‌نشانی تبریز، یگان‌های حفاظت منابع طبیعی و محیط زیست، ستاد مدیریت بحران شهرستان خداآفرین و نیروهای مردمی، آتش‌سوزی در منطقه قره‌تیکان‌لو مهار شد.

وی افزود: خوشبختانه گزارش لحظه به لحظه و به موقع یگان‌های حفاظت و هماهنگی گروه‌های امدادی موجب شد که آتش‌سوزی در مدت زمان کوتاهی مهار شده و از گسترش آن جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک فروند بالگرد آب‌پاش نیز برای کمک به عملیات مهار آتش از سوی سپاه به منطقه اعزام شده بود که مأموریت خود را انجام داد.

استاندار آذربایجان شرقی از لکه‌گیری آتش در دو نقطه باقی‌مانده از مراتع این منطقه توسط نیروهای امدادی خبر داد و گفت: گروه‌های مستقر در منطقه برای مقابله با شعله‌ور شدن مجدد آتش، به حالت آماده‌باش در منطقه حضور دارند.

وی از تلاش‌ها و زحمات جانانه و ایثارگرانه تمامی عوامل و نیروهای مؤثر در مهار آتش‌سوزی در منطقه قره‌تیکان‌لو قدردانی کرد و گفت: دستگاه‌های مسئول آمادگی خود را برای مواجهه با حوادث احتمالی مشابه حفظ کنند.

کد خبر 4970122

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان شرقی آتش سوزی مراتع ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان ستاد مقابله با کرونا شهرکرد بیرجند ایلام استانداری سمنان سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی کرمانشاه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران (فیلم) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم) وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • آبگرفتگی خیابان‌های کاشان و عدم حضور نیروهای امدادی
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه