Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-23@07:39:18 GMT

سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در نیروگاه برق چابهار

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۸۶۱۶

سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در نیروگاه برق چابهار

به گزارش حوزه سایر رسانه‌های خبرگزاری تقریب، پرویز فتاح روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند توسعه نیروگاه برق چابهار در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طرح توسعه این نیروگاه و افزایش توان تولیدی آن به بیش‌از ۵۰۰ مگاوات با اضافه شدن یک واحد بخار در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سالجاری این مورد محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: نیروگاه برق چابهار در سال ۸۵ کلنگ زنی و در سال ۸۸ با ۲ واحد حرارتی با ظرفیت ۳۲۰ مگاوات تکمیل شده است و پس از رسیدن گاز تحولاتی خوبی را در این نیروگاه شاهد خواهیم بود.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ادامه داد: مصرف برق در منطقه چابهار بیش از برق تولیدی این نیروگاه است لذا برای حل مشکلات یک واحد بخار به این مجموعه اضافه می شود و با رسیدن راندمان نیروگاه به حدود ۵۰ درصد، ظرفیت تولید این نیروگاه به ۵۰۰ مگاوات خواهد رسید.

وی با اشاره به تامین برق حاشیه نشینان چابهار خاطرنشان‌کرد: مشکلات برق این مردم محروم را مرتفع و در توسعه و آبادانی مناطق محروم هم ایفای نقش می‌کنیم.

فتاح تصریح کرد: ساخت مدارس، خانه بهداشت، ارتقای شاخص‌ها و رفع محرومیت‌ها را با تمام توان انجام می‌دهیم و در کنار مردم هستیم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای تولید برق خورشیدی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران ، معاون استاندار تهران در حاشیه جلسه کارگروه تولید برق تجدیدپذیر استان تهران گفت: کلنگ احداث ۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان تهران ۱۴ اردیبهشت در شهرستان‌های شهرری، ورامین و ملارد به زمین خواهد خورد.

محمد علیمهری با اشاره به احداث نیروگاه خورشیدی در استان تهران افزود: اقدامات اولیه و تخصیص زمین مناسب برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه‌ خورشیدی در استان تهران انجام شده و تا یک ماه آینده منجر به عقد قرارداد با سرمایه گذاران این طرح خواهد شد.

معاون استاندار تهران با تاکید بر تامین ۲۰ درصد برق ادارات استان تهران از انرژی خورشیدی گفت: همه اداره‌ها موظف هستند ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از طریق نیروگاه‌های تجدیدپذیر تأمین کنند و درغیر این‌صورت، برق مصرفی بر اساس قیمت برق در بورس کالا محاسبه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر
  • ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • عبور تولید برق در نیروگاه شیروان از مرز ۶.۵ میلیون مگاوات
  • راه‌اندازی دو نیروگاه با ظرفیت ۱۲ مگاوات تولید برق
  • تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور به روزهای پایانی رسید
  • برنامه ریزی برای تولید برق خورشیدی در استان تهران
  • میزان مصرف برق صنایع در مازندران ۱۸۰ مگاوات است